17.01.2017

160.Zawitała zima i tu!

Hejo hej. Nareszcie znalazłam czas na zdjęcia w śniegu, także będziecie mogli je zobaczyyć! To mój weekendowy outficik na wyjazd w góry, czyli najulubieńsze dresy i skarpetki w avocado! Sesja o której wspominałam ostatnio, póki co nie została zrealizowana, zobaczymy jeszcze. Cóż, mnie zastały już ferie, nie wiem jak Was, ale ja z tej okazji mam bardzo dużo szkolnych rzeczy, także jak na razie zdążyłam zaczytać się w "Lalce" i pojechać na chwilkę w góry. Lektura swoją drogą całkiem wciągająca, tylko wolno mi się ją czyta. Planów feryjnych jeszcze nie spisałam, jedynie te dotyczące nauki, także za to się biorę jutro. Biorę się też za zaległe zakupy, na które nie było czasu do tej pory. Macie ochotę na haul? Obiecuję też z pomocą zrobić dobry nagłówek! W końcu to ferie! I pomyślałam, że będą się pojawiały zdjęcia z ostatnich tygodni (od kolejnej notki).








Płaszcz | ZARA | Sweterek, buty, dresy | H&M | Szalik | STRADIVARIUS | Torebka | C&A | Skarpetki | LOCAL HEROES

3 komentarze:

  1. Zajrzysz na bloga o świnkach?
    Ps.Cudne zdjęcia *.-

    OdpowiedzUsuń
  2. Zima nie sprzyja twojej urodzie mówiąc wprost brzydko wyszłaś

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~