11.10.2016

158.Twin girls

Hejo! Jakoś chyba powoli zdrowieję, chociaż kaszel i katar dalej mnie trzymają :/ Ten weekend miałam bardzo naukowy, bo nadrabiałam caałą historię na test, co zajęło praktycznie pełne dwa dni. Staram się zdrowieć, bo plany na ten weekend mam od miesiąca! Dzisiaj bez artykułu, słowa na bok, sesja z Łazienek z Kinią. Dzień wcześniej kupiłyśmy sobie takie same szorty i topy, po prostu obu nam się spodobały i spontanicznie wykorzystałyśmy je do sesji w tym ślicznym miejscu. Było pięknie i jak przypominam sobie cuda tych wakacji, to taak tęsknię za tymi całymi wolnymi dniami. Z drugiej strony jestem szczęśliwa tu i teraz. Cieszą mnie drobiazgi i czuję się wspaniale z tym, co mam, z tym gdzie jestem. Z ślicznych Łazienek z moją cudowną przyjaciółką Kinią 











top & szorty | ZARA | szare buty | NIKE | białe buty | Foot Locker

4 komentarze:

  1. Ciekawe zdjęcia! <3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. masz kogoś? lub ktoś ci się podoba?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądacie ślicznie, fajny pomysł z bliźniaczą sesją ;)

    zapraszam
    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~