29.07.2016

153.Lipiec nam mija

Heej! :) Po pierwsze miło mi, że czytacie! Po drugie mam mnóstwo do materiału zdjęciowego do postów! Podczas tego miesiąca spotkały mnie trzy sesje! *.* Wydarzyło się tak wiele pozytywnych rzeczy, że tryskam wewnętrznym szczęściem! Odkryłam, jak dobrze mogę się ze sobą czuć! Długo o tym nie pamiętałam. Poza tym było dużo tańca, dużo spotkań z przyjaciółmi, dużo wegańskiego pichcenia i dużo odwiedzania wegańskich knajpek! Pożeranie książek poszło hmm w zapomnienie? Skupiłam się na przekodowywaniu z Beatą Pawlikowską, co zajęło trochę czasu. Teraz może wkręcę się w "After", o czym szczerze marzę, bo ilość przeczytanych przeze mnie książek w tym roku jest powalająco niewielka. Gotowanie, pieczenie i robienie smoothies na pierwszym planie :D Aczkolwiek jedzenie na mieście ratuje od codzienności :P W tym miesiącu zdarzyły mi się też dwa krótkie wyjazdy, w góry i do Warszawy, z której właściwie dziś wróciłam :) Było przewspaniale tu i tam. Z gór zdjęć na razie niewiele, ale tam już niedługo wrócę, a jeśli chodzi o Warszawę to chyba z trzy posty na ten temat zobaczycie! :P Bawiłyśmy się świetnie, to było takie podsumowanie tego miesiąca, chociaż może będą nim nadchodzące imprezy? :) Dziś mam dla Was pierwszą taneczną sesję! Fotografowała Kinia, nie jest tego przesadnie dużo. Zapraszam w dół!

***



















Jak Wasz pierwszy miesiąc wakacji?! :)

7 komentarzy:

  1. ale piękne zdjęcia! marzy mi się aby zrobić sesje taneczną nad morzem <3

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetną masz pasję, trzymaj się niej;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Spotkałaś kogoś ciekawego w te wakacje?

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Snapchat prowadzę dla najbliższych osób albo takich, które dobrze znam/znałam.
      Spytaj mnie osobiście, bo nie wiem, kim jesteś :/

      Usuń
  5. Mnie lipiec zleciał w niesamowicie szybkim tempie! Przepiękne zdjęcia *.*

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~