25.06.2016

151.Stawiki

Heii! A więc mamy już wakacje. Szczerze mówiąc, totalnie ich nie czuję :/ Jest mi zbyt duszno/gorąco i jakoś irytująco momentami. Mam nadzieję, że ułożenie wakacyjnych planów zmieni troszkę moje poczucie chaosu. Aktualnie staram się wykluczyć mleko i produkty pochodzenia mlecznego. Przechodzę też na etyczne jajka z gospodarstwa bez mordowania kurek. Czuję się trochę zagubiona w tych nagłych wakacjach. Chyba się nie nastawiłam i właściwie nie wiem, co robić. Robię wszystko, co przyjdzie mi do głowy i czuję się z brakiem planowania zbyt chaotycznie. Także zaraz biorę notes i zapisuję pomysły, plany itd.! Tymczasem nie opisuję już mojej wakacyjnej bezradności (?), tylko zapraszam do oglądania sesji z Kinią i Pauliną :)








Bluzka | C&A | Szorty | ZARA | Buty | RunColors















Jak Wasz początek wakacji?! :)

8 komentarzy:

  1. Ciekawe zdjęcia :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jako takich wakacji nie mam, skończyłam już szkołę i pracuję od ponad pół roku. pomimo tego że nie mam urlopu wiem że będę aktywnie spędzać lato, chodź mam mało czasu wykorzystam go w stu procentach! :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi Olivia,

    great pics! Please tell me - how often and how much do you practice per week to stay so flexible?

    Greeting, Ron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I attend training 3-5/6 times per week :)

      Usuń
  4. Masz kogoś?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie. A osobiście nie można spytać?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakich lubisz chłopaków?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~