05.06.2016

150.Boyfriendy


Hej! :) Właśnie uczę się z laptopa, z użyciem internetu i to chyba jednak nie był taki dobry pomysł, bo weszłam na bloggera i już coś piszę :D Aktualnie ostatni tydzień testów w mojej szkole i wystawienie ocen, także moje życie znów się zmieniło, bo teraz sporo się uczę na wszystkie te zaliczenia. Ale jeszcze tydzień i włączam moją tradycyjną listę (sto książek do przeczytania, ćwiczeń na brzuch do wykonania, odwiedzonych parków, koncertów do wysłuchania, upieczonych ciast i zjedzonych sałatek owocowych itd. :D), bo idzie lato i wolnyy czas :) Także myślę, że za tydzień będę mogła znów zarażać Was jakąś małą obsesją na dobre jedzonko, ćwiczenia, miły czas :) Dzisiaj sesja z boyfriendami, wiem, że robi się coraz cieplej, ale może jeszcze uda się ją wykorzystać tego lata w jakiś bardzo chłodny dzień! Zapraszam :)

Płaszcz, boyfriendy i sweterek | ZARA | Torebka i szal | MNG








Jak Wasz ostatni tydzień/tygodnie z testami? :)

7 komentarzy:

  1. Wyglądasz świetnie! Masz genialną figurę :)
    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz piękną figurę :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia! <3
    Bardzo podobają mi się Twoje boyfriendy!
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna figura, ja już mój rok szkolny można powiedzieć, że zakończyłam. :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  5. super spodnie, czaje sie na takie ale nie mogę znaleźć dla siebie odpowiednich :(
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~