21.05.2016

149.Mistrzostwa pole dance

Hej ho! Pomimo, że jestem już wykończona całym dniem, mam ogromną ochotę do Was napisać! :) Dziś mój dzień w szkole był troszkę.. hm rozczarowujący, ale reszta dnia potoczyła się wspaniale. Dwugodzinny trening pole dance na sali wolnej poprawił mi bardzo humor :) Spacer w pięknym parku i dobra herbatka również spełniły swoją funkcje *.* Generalnie przemiły piątuś. Prace domowe jednak poszły na bok, siły już dzisiaj brak. Aktualnie zostało nam bardzo niewiele dni szkolnych, co oznacza po raz pierwszy dla mnie więcej ciężkiej pracy na koniec roku. W tym roku starałam się pogodzić parę dziedzin, więc właściwie pierwszy raz muszę walczyć w maju o część ocen. Przy okazji mogłabym zawalczyć też o to, żeby nie jeść o tej godzinie :P Co do nauki i wszystkich aktualnych dziedzin jestem mocno zmotywowana. Dziś mam dla Was zdjęcia z jednej z dziedzin, pole dance, a dokładnie z mistrzostw, w których brałam udział :) Zdjęcia wykonał Tomasz Gas, tak że nawet nie spostrzegłam się, kiedy powstały!

***

















5 komentarzy:

  1. Masz chłopaka ?

    OdpowiedzUsuń
  2. No fakt - brakuje uśmiechu do obiektywu :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycające zdjęcia, podziwiam Cię ogromnie.
    Kocham taniec i z chęcią zobaczę więcej tego typu zdjęć. :)

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~