05.05.2016

148.Maj!


Hejoo! Jestem przeszczęśliwa jak tu teraz do Was piszę :)) Maj to mój ulubiony miesiąc, a to że moje wolne zaczęło się 29 kwietnia i trwa nadal baardzo sprzyja przyjemnościom tego miesiąca. Oprócz tego cudownego czasu zwanego majówką (przedłużoną o matury w moim przypadku), mam niedługo urodziny, co sprawia, że skaczę ze szczęścia! :) Wolny czas jak zawsze intensywnie spędzam z najbliższymi *.* Z majówkowych planów udała się sesja, sprzątanie domu, mini zakupy i zaraz uda się zamówienie zdjęć :) Nauka i zaaranżowanie ściany poszły w zapomnienie. Co do ściany, czekam na odbitki :P Dziś Was zapraszam na majowe zdjącha z majóweczki, żadnych poważnych tematów tego wieczora nie poruszam, jedynie jedno ważne zdanie.

***









Jak tam Wasza majówka?! :)

2 komentarze:

  1. Ja nmiestety miałam tylko dzisiejszy dzień wolny xdd Ładne zdjęcia@

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze co zauważyłam to sushi! Świetne zdjęcia :D
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~