03.04.2016

146.Trzepaki - ulubione miejsce


NIEZBĘDNE GADANIE (JEŚLI WOLISZ GO NIE CZYTAĆ, ZJEDŹ W DÓŁ :)
Hejhejhej! Witam z pozytywną energią! :) A więc jestem ochoczo nastawiona do pracy! Do mistrzostw mniej niż dwa tygodnie, zaraz robię trening na rąsie! Obiecuję przy kolejnym obfitym w dobrej jakości zdjęcia poście przywitać Was nowym wyglądem! Teraz nie miałam póki co czasu na takie szerokie zmiany! Obecnie codziennie treninguję choreografię, odpuszczam wszystkie pozostałe zajęcia, jednak po konkursie do nich wrócę *.* Choć w samą rurkę coraz bardziej się wkręcam :) Mam dla Was kilka zdjęć z dzisiejszego spaceru, znalazłam świetną miejscówkę z kilkoma trzepakami. Szkoda, że nie obok mnie, chociaż niedaleko mam rurkę na placu zabaw :) Także trenuję, kocham, jem i czasem się uczę :P A jeszcze zafarbowałam włosy na czekoladowe! Zapraszam do zdjęć i życzę Wam miłego wieczoru! Rozkoszujcie się wiosną! :)

***

Bird 

Chopper

Handspring split

Handspring straddle






Sweterek | Mohito | Dresy | H&M | Buty | Nike | Torebka | MNG

4 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia! <3
    http://porcelanowa-lala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, zakochałem się w tobie, i nie wiem jak Ci to powiedzieć prosto w twarz :( tajemniczy wielbiciel ze szkoły, a może i blizej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, może mi tego nie mów, tylko mnie gdzieś zaproś? :)

      Usuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~