21.08.2015

138.Magia niemartwa

NIEZBĘDNE GADANIE (JEŚLI WOLISZ GO NIE CZYTAĆ, ZJEDŹ W DÓŁ :)
Hej kochani! :)
Dziś jestem ostatni wieczór w domu przed wyjazdem. Jutro wyjeżdżam na obóz taneczny. Właściwie trochę mi szkoda, że już opuszczam dom, bo dopiero co przyjechałam. Szybko to mija. Dzisiaj napiszę o magii. Publikuję zdjęcia z Parku Żywieckiego. Tego wieczora byliśmy właśnie w Żywcu na koncercie Australijczyka Phillipa Brackena, którego w tym momencie również słucham. Muzyka była urocza i inspirująca do snucia pomysłów. Po prostu piękna.

***

Magia niemartwa, czyli żywa.
Nie mam na myśli jakichś sztuczek czy czegoś takiego, bo tego nie potrzeba, by stworzyć magiczną chwilę. Magiczna chwila może powstać bez czarodziei. Chyba, że ludzi nazwiemy czarodziejami. Czarodzieje własnych chwil. Każdy człowiek może zaczarować chwilę, którą z kimś spędza.


Czuję taką magię, siedząc w miejscu oświetlonym lampkami, wpatrując się w jezioro, słysząc muzykę i rozmawiając z bliskimi.
Magia nie tkwi w kapeluszach i różdżkach. Ona tkwi w tym, co żywe. Ona tkwi w ludziach.
Moment staje się magiczny dzięki komuś ważnemu.


Albo dzięki nam samym. Zaczarować samemu chwilę? Czy to możliwe?
Tak.
Tworzę klimat, zapalam lampki, świeczki, włączam piękną muzykę, robię aromatyczną herbatę i piszę. To są moje własne czary (kiedy wszyscy już śpią :p). Tak odczuwam słowo "magicznie" sama.


Magia niemartwa tkwi w..
pięknym brzmieniu w ciepły wieczór
wpatrywaniu się w gwiazdy
zachodzie słońca na plaży
stęsknionym zapachu
słuchaniu bicia serca
wiszeniu na drzewie
tańcu


"Magiczna jest różnorodność, to że każdy jest inny i każdy ma inny charakter, niesie inną historię. Każdy żyje na tym samym świecie, a ludzie jednak tak bardzo się różnią. Od każdego człowieka możesz się czegoś nauczyć, czegoś czego sama nie zauważałaś wcześniej."
Ula


Tę magię w ludziach trzeba zauważyć, trzeba docenić.


Koszulka | ZARA | Szorty | River Island | Torebka | Orsay | Klapki | Benetton




Zaczaruj świat!

19 komentarzy:

  1. Magia po prostu jest w nas, trzeba tylko ją podpalić i wtedy pojawi się iskra :)
    Zapraszam do siebie, będę wdzięczna! :)
    http://granatowedrzwi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy blog i ładne zdjęcia! ♥ Podoba mi się :) Ja zapraszam Cie do siebie i zachęcam do obserwacji oraz kliknięcia "Lubię to!" jeśli Ci się oczywiście spodoba! Dzięki :)
    http://lovelysoophie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się twoje zdjęcia i Twoja kreatywność ;)

    Zapraszam na nowy post.
    http://daruciaa.blogspot.com/2015/08/ja-stylistka-mody.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze napisane! :)

    dariaa-blog.blogspot.com ----> Zaobserwuj! ♥ Będzie mi bardzo miło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Shorty są boskie! <3

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny outfit! <3
    Co do tego, ja również w takich chwilach czuję taką magię, to przepiękne uczucie ! ♥
    Wieczorami ze znajomymi przy ognisku, śmiejąc się i czując, że wszystko jest świetnie! :D
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia i świetny post!

    Obs za Obs ( zacznij-napisz u mnie w kom że obs)

    Zapraszam do siebie :D
    Mój blog- klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog,śliczne zdjęcia,super outfit :)
    pozdrawiam i zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne spodenki, ostatnie zdjęcie mistrzostwo. :)

    Zapraszam do mnie: www.fashionforazmariaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Magicznie napisane, magicznie uchwycone chwile na zdjęciach ! Magiczny blog! Super! :) Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecudowny wpis i bardzo ładne zdjęcia! Magią jest nasze życie. Na co dzień mamy z nią do czynienia i uczymy się każdego dnia dobrze się z nią obchodzić. Praktyki pozwalają nam zdobywać doświadczenie, dzięki któremu stajemy się o wiele mocniejsi. Wystarczy dostrzec urok, jaki tkwi nawet w tych najkrótszych chwilach :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  12. Szorty <3 Zapraszam na mój blog. Oceniajcie. Dopiero próbuje jako blogerka. Proszę o jakieś rady :) http://palinpalin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Magiczny temat posta :p i fajne zdjęcia :)

    http://ghostcatcher7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ten post jest magiczny! bardzo sie wciagnelam, czytajac go! sliczne zdjecia:)
    Zapraszam na konkurs! Do wygrania duuużo ciekawych nagród!
    KLIKNIJ TUTAJ ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubie takie magiczne miejsca :)
    ja bylam na obozie tancznym na początku wakacji :)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. głęboki post :)
    i w sumie taki motywujący
    pozdrawiam :*
    http://palaania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę koncertu ! a zdj piękne <3 ostatnie najlepsze haha :D

    Obs/obs? Jeśli tak zaobserwuj , napisz u mnie w kom , że już a ja się odwdzięczę ;)
    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~