16.08.2015

137.Zachwyt światem

NIEZBĘDNE GADANIE (JEŚLI WOLISZ GO NIE CZYTAĆ, ZJEDŹ W DÓŁ :)
Cześć, moi drodzy! :)
Dziękuję za tyle komentarzy pod poprzednim postem :))) Mam wrażenie, że pozytywnie na Was wpłynął, co ogromnie mnie cieszy! Postaram się wejść na wszystkie blogi, które podałyście w linkach i je poczytać, kiedy tylko będę miała domowy internet. Aktualnie jestem w Matrasie z laptopem, żeby napisać ten post. Jutro rano powinien przyjść pan naprawiacz :P W poprzednim tygodniu mogłam do Was napisać dzięki mojemu wyjazdowi w góry (tam internet śmigał doskonale). Przeczytałam dziś "Eleonorę i Parka", kto z Was to czytał? Błagam powiedzcie, że to nie koniec?! Mam nadzieję, że te dwa ostatnie słowa to było "kocham cię"! Chciałabym, by autorka stworzyła drugą część. Chcę napisać recenzję tutaj! Mam pomysł :) Możecie podać listę książek, których recenzje chcielibyście zobaczyć na moim blogu. Być może któreś z nich czytałam i będę mogła pomóc w wyborze :) Niedługo też pojawi się post z moimi zapasami książkowymi, których będzie sporo, dzięki pewnej pożyczce :)) W dzisiejszym poście publikuję zdjęcia z Meteorów w Grecji :)

Informacja I
Możesz podać listę książek, których recenzje chciałbyś zobaczyć na moim blogu.

Informacja II
Możesz zgłosić się (podając swój adres e-mail w komentarzu), by wypowiadać się w artykułach publikowanych na blogu.

***

Co nas zachwyca? I czy w ogóle coś nas zachwyca? Czy to wszystko nie wydaje się rzeczą oczywistą, należąca się nam, za to, że.. Właściwie za nic. Po prostu mamy to wszystko. Jest nasze. Należy się. Koniec.

Nie!
To nie może być oczywiste.
Nie należy się nam za nic.
To wszystko jest darem.
Może w każdym momencie przestać być nasze.



Dlatego staram się to docenić.
Każdą chwilę, którą dostaję od Boga czy od losu.
Zachwycam się, aby zapamiętać piękne momenty.
Pamiętam, o tym, że czasem następuje noc, bym mogła cieszyć się dniem.
Smutek jest potrzebny, by docenić szczęście.


Inspirują mnie ludzie, którzy się zachwycają.
Wytwarzają wtedy szczęście!
Zachwycają się książkami, rozmawiając o nich tak po prostu przy herbacie w księgarni.
Zachwycają się spacerem, gdy mogą chodzić bez bólu po przebytej chorobie kręgosłupa.
Zachwycają się drugą osobą, której widok jest najcudowniejszy na świecie.
Zachwycają się koktajlem na plaży z przyjaciółką o zmroku.
Zachwycają się metodami uzdrawiania.
Zachwycają się spokojem.


Zdrowie jest ważne, by żyć w spokoju i żyć w ogóle.
Dbaj o nie.
Szczególni dla Ciebie ludzie są darem.
Doceniaj ich.
Nic nie dzieje się bez powodu.
Dziękuj Bogu za piękne chwile i sytuacje, w których dostajesz nauczkę.

Zachwycić można się..
porannym kakaem
zebranymi jeżynami o świcie
magiczną chwilą z bliskimi
zobaczeniem czegoś niezwykłego
troską drugiej osoby
podróżą
zapachem herbaty
blaskiem słońca
biblioteczką w parku
okazją do tańców


"Mnie najbardziej w świecie zachwycają ludzie. Przez to że są wyjątkowi. A nauczyła mnie tego muzyka, przez to że ją kocham i jakoś staram się rozwijać w tym kierunku. Rap i Reggae na świecie dają poczucie pokoju z ludźmi. Jeśli mamy wartości (ja na przykład jestem wierzący, czyli mam wiarę w drugiego człowieka), to możemy wszystko. Cieszy mnie to, że mam swoich przyjaciół, braci. Mogę być sobą i robić wszystko. Cieszy mnie to, że mam swoje przekonania. Jeśli dobrze patrzymy na świat i na ludzi, zawsze będziemy budować mosty, a nie mury. Codziennie trzeba dziękować za to, co się ma."
Paweł Rusin






Crop top | Spódniczka | Torebka | ZARA | Vansy | Sizeer




Czym się zachwycasz?

32 komentarze:

  1. Bardzo miło mi się czytało.Fajnie piszesz.
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com?

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie piszesz ♥
    zdjęcia są po prostu przecudne...Grecja *.*


    zapraszam do nas :)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia, piękne widoki ;*
    http://nicol-nicolaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne widoki!

    blog-akkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne miejsca <33

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. widoki nieziemskie! :) Kim jest ten przystojniak, który Cię całuje? ;)

    Z MOJEGO BLOGA >>> Z romwe współpracuję od 2 lat, jak nie dłużej i nigdy nie było problemu z podatkiem ani cłem. Dobrze o to dbają, wysyłając towar w postaci prezentu. Odpowiadając na Twoje pytanie - nie, nie musisz się zgadzać. To czy paczka trafi do UC i czy zostanie nałożone cło lub podatek to tak naprawdę loteria. Większość paczek przechodzi normalnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odpowiedź :) W takim razie czuję się bezpieczna i zamówię sobie wymarzoną sukienkę!
      Odpowiadając na pytanie, ten przystojniak, to mój chłopak ♥

      Usuń
    2. Powodzenia, koniecznie daj znać jak przyjdzie ;) Piękna para! :)

      Usuń
  7. Piekne zdjecia :) Ja bylam na Rhodes i bylo tam rowniez przepieknie. Niestety ubolewam ze nie mialam tam jescze lustrzanki przez co moje zdjecia sa gorszej jakosci :(

    Zapraszam; http://vframlii.blogspot.nl/2015/08/wielki-powrot.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojejku, byłam tam rok temu! :D Przepięknie tam jest! Warto jechać <3 :*
    www.sapphireblog1.blogspot.com ---> Zaobserwuj! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy blog i świetne zdjęcia !

    http://pearlblackgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuje mam nadzieję na rewanż ;D

    xlifestyle96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne zdjęcia i cudoowne widoki zazdroszczę :)

    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie powiedziane! doceniajmy małe rzeczy i zachwycajmy się wszystkim co nas otacza. Piękne zdjęcia :)

    agataosinska9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia, widok wspaniały zazdroszczę
    MOże obserwacja ?
    http://pantofelekkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)

    http://fashionandeuforia.blogspot.com/

    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mmm ale widoki! nie sądziłam że w grecji można się na takie natknąć! grecję do tej pory kojarzyłam z wyspami i mnóstwem plaż :)

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie różniez zachwycają ludzie i ich zachowania :)
    Super blog, może wspólna obserwacja ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie prowadzony blog !
    Obserwuję + liczę na to samo :)
    Zapraszam: http://olalyzinskaphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeejku Grecja <3 Zawsze chciałam tam pojechać, nieziemskie widoki :)
    Świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog---> klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia i miejsce! Zachęcam do obserwacji wspólnej i wpadnięcia do mnie ♥
    lovelysoophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. jak pieknie ! :)

    clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne słowa, "smutek jest potrzebny żeby docenić szczęście". Bardzo prawdziwe! Dopiero gdy czegoś nie mamy, doceniamy to, niekiedy za późno :( dlatego ja zachwycam się wszystkim wokół, łapię chwilę tak, by zostały ze mną na jak najdłużej!
    Cudowne zdjęcia.

    miłego dnia! thousand-miles-to-heaven.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Mega blog ;>
    Książke jaką bym chciał zobaczyc to Pan Tadeusz ;>
    Zartuje ;)
    Zapraszam do obserwacji; flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowne zdjęcia :o
    a to z chłopakiem bardzo słodkie ;3
    pozdrawiamy
    palaania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia! :)
    Zapraszam do siebie, u mnie zdjęcia z Majorki :)
    http://asiablogmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdjęcia! :)
    Zapraszam do siebie, u mnie relacja z wakacji na Majorce :)
    http://asiablogmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. W zasadzie wszystkie miejsca mnie zachwycają. Czerpię szczęście i jestem zadowolona z tego powodu :)

    http://dailx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Meteory, Grecja! Cudne, wybieram się między innymi właśnie tam za kilka dni :)
    Jeśli masz ochotę śledzić moją autostopową podróż po Bałkanach i nie tylko to zapraszam serdecznie :)
    http://atlas-perspektyw.blogspot.com oraz fanpejdż!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~