11.08.2015

136.Szczęście z różnych punktów widzenia

Cześć kochani. Wracam znów tutaj, pisząc z ogromną chęcią! Ubolewałam nad tym, że nie mam internetu i nie mogę tutaj napisać, ale już jest, więc piszę do Was! :) Zdjęcia z Grecji pojawią się w kolejnej notce. Dziś publikuję reportaż o szczęściu, który napisałam oraz zdjęcia zrobione dzisiaj w górach.

Bluzka | H&M | Szorty | ZARA | Sandałki | MNG | Szorty | ZARA


Znam ludzi zadowolonych z wielu dni swojego życia, zarażających pozostałych dobrym humorem i potrafiących uśmiechać się szczerze kilkanaście razy dziennie. Jednak ten stan nie trwa wiecznie, gdyż każdemu w końcu przytrafia się coś bolesnego. Istnieją też osoby, które czują się nieszczęśliwe w związku ze smutno mijającymi dobami, depresją i położeniem, w jakim się znajdują. Każdy człowiek miewa w życiu dobre chwile na przemian ze złymi. Na niektóre wydarzenia ludzie nie mają wpływu. Zdarzenia te po prostu mają miejsce i zostawiają po sobie przykre skutki. Trudno wyjść z depresyjnego stanu. Jednak co zrobić, żeby być szczęśliwym choć w jednym dniu?
-Wydaje mi się, że wiele zależy od ludzi, z którymi przebywamy. Niewielka rzecz, uśmiech lub spotkanie z osobą, na której nam zależy może sprawić, że będziemy naprawdę zadowoleni. Wiele nie trzeba! Moim zdaniem to nas najbardziej uszczęśliwia – mówi Klaudia.


Pomimo, że wiele osób nie wierzy w pozytywną energię, to ona motywuje je do działania. Czasem wystarczy właśnie uśmiech jednego człowieka, by drugi zainspirował się optymistycznym podejściem do życia.
Ania P. odpowiada na to pytanie trochę inaczej:
-Powiedziałabym, że aby być szczęśliwym nawet nie tylko przez jeden dzień, ale i przez całe życie, należy przede wszystkim pogodzić się ze sobą, z tym co posiadamy i zaakceptować to takim, jakim jest. Ludzie są nieszczęśliwi, bo ciągle walczą, przez co niszczą radość. Aby budować szczęście, trzeba pogodzić swoje wnętrze, ponieważ źródło radości jest w nas samych.


Nasz humor zależy od nastawienia, na które wpływać mogą ludzie, czynności, które sprawiają nam przyjemność, ale przede wszystkim MY sami. To my budząc się rano, decydujemy, jak chcemy spędzić dzień. Oczywiście istnieją obowiązki, które należy wypełnić. Jednak możemy postarać się, by umiliły nam one czas dzięki dobremu nastawieniu.
-Aby być szczęśliwymi, powinniśmy zrobić coś, co daje nam szczęście. Każdemu z nas co innego sprawia radość. Niektórzy zamykają się w domu, biorą do ręki książkę i czytają, inni wolą wyjść na spacer ze znajomymi. To my musimy zdecydować co chcemy robić, żeby być zadowolonymi – mówi Ania K.


Czym jest to, co sprawia, że jesteśmy weseli?
-Żeby spędzić dobrze dzień, przed wyjściem do szkoły lubię posłuchać mojej ulubionej piosenki. Kiedy wrócę do domu, uwielbiam poczytać książki. To pomaga mi się rozluźnić po trudnym dniu w szkole. Raz w tygodniu jeżdżę na zajęcia pole dance, które dają mi energię na resztę tygodnia. Dodatkowo lubię spędzać czas w kuchni, uwielbiam piec różne słodkości, jak i je jeść – mówi Wiktoria.


-Moim zdaniem samo pojęcie pozytywnego dnia zależy od naszego własnego podejścia nie tylko do konkretnej chwili, ale również do całego życia. Każdy człowiek ma wpływ na to, by dzień był pozytywny, jednak nie zawsze jest to możliwe. Ja staram się codziennie wstawać z myślą, że to będzie mój dzień, zawsze dostrzegać pozytywy i patrzeć na świat przez różowe okulary. Na razie mam miłość - to mnie uszczęśliwia i wywołuje uśmiech na mojej twarzy. Są przyjaciele, którzy zawsze pomogą. Robię to, co kocham - trenuję, staram się być coraz lepsza i przekraczać własne granice. Jestem sobą. Nie będę się zmieniać, bo inni tego chcą. Czasami trzeba patrzeć w przód i myśleć o tym, jakim wspaniałym człowiekiem można być, wcale się nie zmieniając. Każdy ma inne priorytety, ale szczęście jest czymś, bez czego wiele nie zdziałamy. Dla każdego to inna definicja i powinniśmy rozumieć ją na swój sposób, byleby dążyć do celu - mówi Nadia.
Każdy dzień można zmienić w pozytywny, jeśli tylko tego chcemy i mamy tę możliwość. Najważniejszym jest odnaleźć w sobie siłę, by się uśmiechnąć i przestawić myślenie na optymistyczne.


-Podstawową rzeczą bycia szczęśliwą dla mnie jest otaczanie się dobrym towarzystwem. Moi przyjaciele, rodzice i siostra, których cenię ponad wszystko umożliwiają mi to, z czego jestem bardzo zadowolona. Miłe smsy na pobudkę i na dobranoc podnoszą mnie na duchu. Na udany dzień wpływa również to, czy się wyśpię i czy wstanę lewą, czy prawa nogą. Skrzypce, pianino, rozmowy z bliskimi, czytanie dobrej książki, słuchanie muzyki - te czynności wykonuję, aby być szczęśliwą – opowiada Kinga.
Szczęście więc, może zdobyć każdy, kto tego chce. Wystarczy tylko znaleźć sposób na miłe spędzanie czasu, być może odnaleźć swoją pasję lub realizować istniejącą czy przebywać z ludźmi, których kochamy.

A co Was uszczęśliwia?

22 komentarze:

  1. Oj Olivia, postarałaś się! Jestem w szoku :) Oczywiście pozytywnie :)) Aby osiągnąć szczęście trzeba bardzo mocno pracować nad własną osobą, wykonywać czynności, które sprawiają, że czujemy się wspaniale i spędzać czas z ludźmi, którzy wzorowo wpływają na nasze samopoczucie. Myślę, że sama musisz wpłynąć na swoje szczęście, prawda? Trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super torebka - uwielbiam te w stylu "worka" :) Bardzo ładnie wyglądasz
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia, świetne szorty ! :)

    Zapraszam do szczerego komentowania i obserwacji,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne shorty <3

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia
    Wszystko pięknie napisane, tylko ten początek, w którym opowiedziałas co będzie, taki jakiś haos.
    Świetny blog.:*
    Todayistheend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie napisane <3 Czy to deja vu, że czytam to po raz kolejny? hahah Dziękuję, że zawarłaś tam moją wypowiedź. ten reportaż jest badrooo ładny i wzruszający Buuuźki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. sądzę że powinniśmy cieszyć się z każdej chwili a jak pisałaś że osoba która cały czas się śmieje i sprawia że wszyscy się uśmiechają to tak troszeczkę ja ;D Jaka skromna się zrobiłam :)
    Cudowne zdjęcia <3

    anita-maggda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne zdjecia
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega post, oby takich więcej <3 I zdjęcia są świetne :D

    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fakt bardzo duży wpływ na nasz humor mają ludzie. Sama się o tym przekonałam przez swoje koleżanki,które mają problemy i obie mają niezbyt humoru i to strasznie na mnie oddziałowuje.

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia,fajna stylizacja :)
    pozdrawiam i zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com xx

    OdpowiedzUsuń
  12. PIĘKNA JESTEŚ! <3 xxx

    Zapraszam na nowy post! Jeśli się spodoba skomentujcie i zaobserwujcie bloga! BUZIAAK <3 xxx
    veronicas-veronicass.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  13. mnie rodzina, przyjaciele, zwierzeta, blog, zdjecia!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. "Myśleć pozytywnie" :).
    Bardzo fajny blog :).
    -------------------
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam) w bocznym pasku.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    zAPRASZAM! I DZIĘKI.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna stylizacja! Mądrze napisałaś:)

    pozdrawiamy cieplutko
    Twins Life (klik)♡

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny i niezwykle inspirujący post! Nie powinniśmy układać życia tak, aby być szczęśliwym w przyszłości, powinniśmy robić wszystko, co w naszej mocy, aby być szczęśliwym już teraz :) Bardzo ładne zdjęcia!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  17. Uprzejmie informuje, iż zostałaś nominowana do Liebster Blog Award. Zapraszam na mojego bloga - tam znajdziesz wszystkie informacje dotyczące nominacji.
    http://smilewillbefine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny i ciekawy post <3
    cudne zdj <3
    Zapraszam do mnie na KONKURS :) do wygrania dowolny ciuszek ze sklepu znu.com:)
    buziaki!
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie szczęście daje spędzanie czasu z bliskimi, przyjaciółmi, podróżowanie, czytanie książek.

    http://whispersofstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~