28.07.2015

135.KatoLato

Hej kochanii! :)
Znowu będzie miesiąc, jak nie pisałam. Oddałam się całkowicie wakacjom, u mnie wygląda to tak, że codziennie mam tyle fajnych zajęć, że nie starcza mi już czasu na bloga. No i 10 dni byłam w Grecji na obozie z moim chłopakiem. Średnio nam się podobało, ze względu na obozowe zasady itd. Byliśmy w miejscu o nazwie Olimpic Beach. Zobaczyliśmy piękne Meteory, masyw górski Olimp i śliczne miasteczko Paleos Panteleimonas. Teraz jestem nareszcie w domu i z moim nowym świetnym telefonem zaczynam gotować, dzięki tym wszystkim fajnym aplikacjom. Mając mój stary telefon, naprawdę nie miałam pojęcia, że istnieje coś takiego jak aplikacja z przepisami, mierzeniem kilometrów biegu czy skanowaniem produktów w celu sprawdzenia ich zawartości. Dziś upichciłam soczewicę z ziemniakami, pomidorami i szpinakiem oraz fasolkę szparagową. Myślę, że podzielę się jakimś przepisem z Wami już niedługo! :) Zdjęcia z Grecji oczywiście też planuję dodać. Oki, dzisiaj sesja z wypadu do Katowic z Kinią, która była moim fotografem! Mam tutaj na sobie mój bardzo stylowy dres letni, jak go nazywam ;d Szaro i wygodnie, oglądajcie niżej! :)









Jak Wam się podoba sesja? Też macie swój letni dres? :D

8 komentarzy:

  1. Jaki masz piękny brzusio <3

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG!! Great posing, Olivia! Love your shoes!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale jesteś rozciągnięta super <3 :)

    Pozdrawiam i miłego dnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  4. masz fantastyczny blog Olivia przeczytałam każdy post i naprawdę jestem pod wrażeniem i czekam na post z zdjęciami z Grecji

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne zdjęcia, szczególnie pierwsze! :) Zapraszam do siebie, zawsze odwdzięczam się pozostawionym śladem!
    http://prettytopnotchlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany, jaka rozciągnięta. Zawsze moim marzeniem było zrobienie szpagatu :) Można wiedzieć jak długo ćwiczyłas do niego ?
    Obserwuję :)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~