20.06.2015

132.Letni outfit

Heej :)
Robi się coraz cieplej, chociaż dziś tego nie widać, ale myślę, że przyszły tydzień będzie słoneczny jak te poprzednie. Pomyślałam więc, że dodam letni outfit, taki z szortami itd. :) Wróciłam z wycieczki, na której było bardzo fajnie i aktywnie. Aktualnie czytam Grocholę - "Zielone drzwi", autobiografia można powiedzieć. Jest genialna! Co czytacie? Dziś wybieram się z moim chłopakiem na poszukiwania prezentu. Niebo straszy swoją szarością, ale może nie zmokniemy :) W szkole wszystko już zdałam, teraz tylko załatwianie zaświadczeń, podpisów itp. A Wam jak poszło? Jesteście z siebie zadowoleni? :) Planujecie już wakacje? Mam również pytanie - jakie posty chcielibyście najchętniej zobaczyć?







Koszulka | MNG | Szorty | Zara | Koturny | Parfois

11 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz!


    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  2. świetny OOTD :) podobają mi się buty <3
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny zestaw. Koszulka najbardziej przypadła mi do gustu, chociaż reszta też niczego sobie. :)

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Co powiesz na wspólna obserwacje? Daj znać u mnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. oooo masz boskie buty <3
    a wakacje w połowie już pewne i zaplanowane ;)

    Pozdrawiam i życzę wspaniałych wakacji ! :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja! Najbardziej podobają mi się buty.

    Zapraszam do mnie :)
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie wyglądasz, masz super figurę i opaleniznę ;)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/06/co-by-byo-gdyby.html zapraszam serdecznie na mój blog. Każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w linki, to dla mnie bardzo ważne. W poprzedniej notce ogłosiłam KONKURS!!!! Jeśli ktoś jest zainteresowany proszę wziąć udział ;) !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę Ci figury :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz. <33
    Bardzo miło mi się czytało.Fajnie piszesz nie mogę się doczekać kolejnego postu ;) Obs za obs ??
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post czeka tylko na twoje przeczytanie. :) http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. co za figura <3
    pięknie wyglądasz :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja wakacje mam już od kwietnia, bo jestem maturzystką :)
    na razie wakacji nie planuję, liczę że będą spontaniczne :)
    śliczna stylizacja, masz bardzo ładne buty ^^
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja i cudowne zdjęcia. Zazdroszczę nóg, śliczne buty! :)

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~