11.06.2015

131.Perfect party

Heej! :) Jak widzicie, zmieniłam wygląd. Poszperałam trochę w kodach i się udało. Jak Wam się podoba? :) Aktualnie jestem po przeczytaniu dwóch genialnych książek: "Hopeless" i "Losing hope", być może jakaś recenzja się pojawi. Polecam każdemu, cudowne! Już niedługo wakacje, chociaż w szkole jest dość luźno. Chyba jeszcze tylko dwie rzeczy pozostają mi do zaliczenia i trzydniowa wycieczka :)) Próbuję też zamówić śliczny strój z TRIANGLA, którego nie mogę się doczekać *.* W ostatnich dniach intensywnie tańczę - jazzowałam, poledancowałam, a jutro aerialuję, także jest ciekawie. Jutro będzie piękny dzień :) Miłego wszystkim!

***

Dziś coś o idealnym przyjęciu, które starałam się przygotować. Myślę, że choć trochę się to udało. Marzyłam o truskawkach w czekoladzie, które tym razem wyszły :) Z przepisu Nigelli Lawson zrobiłam bułeczki z dżemem jagodowym i nutellą, zwane przez nią chrupiącymi kwadracikami z masełkiem burbonowym (trochę przekształciłam recepturę).


Są też tradycyjnie babeczki, te mają w środku maliny i syrop malinowy na górze. W słoiku prezentują się kruche ciasteczka :) Z napoi zdecydowałam się na lemoniadę, sok z pomarańczy i kiwi (pyszną bombę witaminową) i smoothie truskawkowo-bananowe.








Jakie jest Wasze podejście do przyjęć? Lubicie je przygotowywać? Co sądzicie o moim pomyśle na idealne przyjęcie? :)

9 komentarzy:

  1. Przyjęcia nie przyjęcia - ja tam na urodziny wolę po prostu gdzieś wypaść ze znajomymi, pożartować, porozmawiać i miło spędzić czas.
    ღ jestebatmane blog ღ

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaa... ślicznie kochana! te urodziny były jak zawsze najlepsze ;) Super zdjęcia (szczególnie to z nami trzema haha). Już nie długo u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie poszłabym sobie na taką imprezę :) hahah

    pozdrawiam ciepło :*

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś świetną organizatorką :D Wszystko wygląda perfekcyjnie i smakowicie :D Udanego przyjęcia, super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stół naprawdę wygląda świetnie. Super babeczki aż mam na nie ochote.
    MÓJBLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ślicznie wszystko przygotowałaś! Też bardzo lubię robić takie przyjęcia haha, właśnie planuję zrobić te truskawki w czekoladzie, tobie świetnie wyszły tak samo jak te bułeczki! :o ♥

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się super impreza !
    Obserwuje :)
    zapraszam http://voguefasshion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~