23.05.2015

130.Boyfriendy

Heej :) Dziś sobota wieczór, lekko chora na gardło dodaję notkę. Zmokłam ostatnio wracając z aerialu i mnie coś wzięło kolejnego dnia. Zapisałam się na aerial hoop, to jest taniec na kole. Wygląda super, polecam wszystkim (zobaczcie na genialnym filmiku poniżej)! :)


Miałam dość niewyspany tydzień, ale ten przyszły powinien być luźniejszy, jedynie jakieś wypracowania, bez kartkówek na szczęście. O ile się nie rozchoruję, także postaram się nie wychodzić z domu jutro ;p Ostatnio pisałam reportaż o szczęściu, z wypowiedziami kilku osób. Myślę, że to mógłby być fajny pomysł na post, trochę pozytywności :) Co sądzicie?

Tematem notki są boyfriendy, które są najwygodniejszymi spodniami, jakie nosiłam. Dziś właśnie sesja zrobiona nie tak ostatnio z nimi w roli głównej. Mam na sobie jeden z zestawów, który sobie z nimi utworzyłam, myślę, że ten drugi też się pojawi tutaj :) Nosicie boyfriendy?




Bluza | MNG | Boyfriendy | Cropp | Vansy | Sizeer | Torebka | MNG | Szalik | MNG | Kurtka | Benetton

Outfit przypadł Wam do gustu?

6 komentarzy:

  1. spodnie rewelacyjne <3

    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne te spodnie! Pozdrawiam i zapraszam do mnie porcelanowa-lala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne spodnie :) , a boyfriendy zagościły w mojej szafie już chyba na stałe :D

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne stylizacja:)
    obserwujemy?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja, uwielbiam boyfriendy :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. spodnie mega :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~