04.05.2015

129.Accept yourself and be healthy

Heej :) Korzystałam z wolnego weekendu i robiłam to, co lubię najbardziej. Czytałam Johna Greena, spędzałam czas z bliskimi i relaksowałam się. Trening zaczęłam od rozciągania, to chyba najprzyjemniejsza część :) Później Mel B, Rebecca Louise i Ewcia, no i McKenzie na bolące plecy. Zaczynam drugie 30 dni z ćwiczeniami. Założyłam mini zeszyt z zapiskami, co ćwiczę, ile i z kim. Czasem mam zabiegany dzień, przed egzaminami się uczyłam, a czasami stawiam na regenerację - wtedy nie ćwiczę. Znowu wracam do 5 posiłków dziennie. Nie wiem, jak to się dzieję, ale ucząc się pochłaniam więcej żarcia. Teraz mam mniej nauki i zdrowe jedzenie mi dobrze idzie :P Pomyślałam, że napiszę parę wskazówek od siebie co do ćwiczenia.


1. Zaakceptuj siebie
Pierwszym krokiem, żeby zacząć i skończyć ćwiczenia z zadowoleniem jest zaakceptowanie swojego wyglądu. Każda kobieta ma kompleksy. Pogódź się ze swoimi niedoskonałościami i przestań się za nie linczować. Tylko Ty widzisz je w złym świetle. Ktoś inny może uznać je za piękne. Nie chodzi o to, żeby męczyć się niemiłosiernie podczas ćwiczeń przez nienawiść do swojego ciała. Ćwicz, dlatego, że kochasz swoje ciało i chcesz dla niego jak najlepiej.

Photo by Rebecca Louise

2. Jedz zdrowo
Żywienie to sprawa indywidualna. Jednak dobre efekty dla organizmu daje zdrowe odżywianie. Możesz spróbować jeść ok. 5 posiłków dziennie co ok. 3 godziny. Słodycze można zastępować owocami. Bardzo pożywna jest owsianka, gotowane jajka, makarony, risotta, kluseczki. Nie rób diety, po prostu wprowadź do normalnego jadłospisu nowości. I najważniejsze: nie katuj się. Jeśli masz ochotę zjeść coś słodkiego, to jedz. Ważne jest dobre samopoczucie :)


3. Ćwicz to, co lubisz
Jest dużo możliwości - możesz tańczyć, ćwiczyć fitness, pływać, jeździć na rowerze, rolkach, biegać itd. Wybierz to, co sprawi Ci największą przyjemność. Jeśli szukacie czegoś w kwestii fitnessu, polecam ćwiczenia z Mel B (na konkretne partie mięśni: pośladki, brzuch, nogi, ramiona), Rebeccą Louise (kanał na Youtubie -> IXHIT Daily) i Ewą Chodakowską. Moje ulubione treningi to na pewno  ten na pośladki z Mel B >>TU<<, wewnętrzną partię ud z Ewcią >>TU<<, brzuch z Rebeccą >>TU<<, CSI z Ewą >>TU<< i treningi z książki z Ewą >>TU<<.


4. Zapisuj swoje osiągnięcia
Zapisuj to, co ćwiczysz, ile czasu i z kim - będziesz wiedziała po czym są najlepsze efekty :) Będziesz też z siebie dumna.


5. Odpoczywaj
Przynajmniej raz w tygodniu pozwól sobie na regenerację. Możesz iść w tym dniu na spacer, jeśli lubisz albo zupełnie się wyłączyć.


Pewnie zastanawiacie się, czy to co napisałam, przynosi w ogóle jakiś efekt. Te rzeczy to takie, które sama robię, więc ich skutek może być widoczny na mnie :P


Ćwiczycie? A może zamierzacie?

10 komentarzy:

  1. Ooo jejciu, jaka jesteś chudziutka! *-*
    Fajny post! Ja robię ABS, A6W, Miley Cyrus Sexy Legs Workout ;)

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Na wstępie powiem, że masz niesamowitą figurę!
    Ja już jakiś czas temu wprowadziłam w swojej diecie pewne zmiany, a z ćwiczeniami różnie bywa.. dlatego postaram się lepiej zmotywować i regularnie ćwiczyć!
    Pozdrawiam i powodzenia w dalszych ćwiczeniach!
    Wiktoria z http://little-crazy-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam zamiar zacząć biegać :)


    more-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Chce też zrobić z kimś konkurs fotograficzny i szukam osób,może chciałabyś? Napisz u mnie na blogu
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz niesamowita figurę ja ogólnie raz ćwiczę a potem przestaje, ale muszę zacząć bo niedługo w S nie wejdę :o ;)
    http://nicol-nicolaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. o matko jaka figura ! <3
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia! :) i rady

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja miałam przez jakis miesiąc zapał do ćwiczen ale mi sie znudziło :D
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz bardzo ładną figurę. Również od roku ćwiczę, najczęściej z mel b, chodakowską i Szymonem Gasiem.

    http://neverrrrstopdreaming.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~