27.04.2015

128.Relax

Heej! :)
Wracam niestety po troszkę długiej przerwie. Miałam egzaminy i przez ostatnie tygodnie tylko do nich się przygotowywałam. Nie było to łatwe, przemęczenie mnie nie opuszczało. Jeśli chodzi o same egzaminy, polski, historia i angielski poszły mi dobrze :) Z tego jestem zadowolona, bo to są moje ulubione przedmioty. Z matematyką nie tak źle, bo mam ok. 65 %, a przyroda była dla mnie trudna. No cóż. Nie wszystko da się pamiętać. Jestem osobą, która stawia sobie duże wymagania, więc nieco się rozczarowałam, że pomimo powtórek całościowo nie poszło mi lepiej niż na próbnych.
Więc wreszcie skończył się ten stresujący czas, egzaminy zdane, teraz czekać tylko na wyniki.
I wreszcie mogę się zrelaksować. Jutro mam co prawda wieczorek teatralny, ale to już nie testy i nie ten stres. 
Dziś i wczoraj korzystałam z ciepłej pogody w parkach. Dzisiaj wzięłam też aparat. Wspaniale było wyjść i odpocząć na świeżym powietrzu :) Teraz wrócą moje prywatne książki, kino, teatr i więcej czasu z Maćkiem, moimi rodzicami. Cieszę się. To straszne, jak bardzo nauka może nas przytłaczać.
Myślę, że posty również będą pojawiały się częściej, bo mam mnóstwo pomysłów, a teraz także więcej czasu :) Zapraszam już do zobaczenia zdjęć luźnej stylizacji.

















Tunika | Pull&Bear
Kardigan | Primark
Buty | Sizeer
Torebka | Parfois


7 komentarzy:

  1. Hi Sweety, so nice to see you again! Great poses, cool outfit, nice shoes!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja piszę egzaminy dopiero za 2 lata, na szczęście :)

    Zapraszam!
    ✿Jully-Blog✿ [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG czaredska stylizacja <3 zakochałam się , buty i torebka rząd OBSERWUJE
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wygląd bloga :) Bardzo fajny pomysł na notkę ;-) Pozdrawiam :)
    http://seriouslyhumanity.blogspot.com/
    Wspólna obserwacja ? Ja już liczę na uczciwy rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne fotki, takie pozytywne -radosne <3 :))
    obserwuję, kochana!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja egzaminy pisałam rok temu i dla mnie też przyrodnicze poszły słabo.
    Cudowne zdjęcia.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~