04.03.2015

127.Holenderskie smakołyki!


Hejka :) Jestem chora i tak siedzę sobie w domu, jest to dość nudne, zrobiłam już porządek w zdjęciach, w pokoju, wstawiłam nowe obrazki do ramek, jednym słowem pokój już mam cały uporządkowany i nie mam już nic więcej tutaj do roboty. Wszędzie walają się jedynie chusteczki. To za co muszę się wziąć, to na pewno przeczytanie lektury powtórkowej i zrobienie różnych referatów do szkoły. Chcę też zrobić fotoksiążkę z Holandii, jednak trudno mi się za to zabrać, bo muszę przerobić zdjęcia, a to zajmuje trochę czasu. Nie wiem kiedy wyzdrowieję, bo moja choroba ciągnie się za mną od dwóch tygodni, a od wtorku dopiero choruję w domu. Ale koniec już z tematem przeziębienia, mam nadzieję, że Was nie dopadło choróbsko?

***

Dziś wpadło mi do głowy, by wykorzystać pomysł notki o holenderskich smakołykach. W Holandii jadłam i piłam dużo dobrych rzeczy (w przeciwieństwie do teraz, gdy nic nie ma smaku ;p). Podzielę się z Wami kilkoma z nich (jedynie na zdjęciach ;c) i może ocenię, jak mi smakowały :)


Czekolada na gorąco z bitą śmietaną
Tą pyszność można wypić w kawiarni ulokowanej w domu Anne Frank (piękny wystrój z widokiem na ulicę Prinsengracht). 6/6


Biała herbata i truskawki
Zakupione w zwykłym markecie Albert. 5/6


Ryż podsmażany w jajku z fasolką i brokułami
Ten ryż był bardzo dobry. Podały mi go Japonki w szybkim barze w dzielnicy Chinatown. 5/6


Woda z melisą
Po tych wszystkich apetycznych zdjęciach spodziewałam się bardziej wyrazistego smaku melisy czy pływającego w środku kawałka owocu. 2/6


Granat
Obrany granat można znaleźć w każdym holenderskim Albercie. Pyszny. 6/6


Kanapki trójkąty
Uwielbiam te kanapki! :) Te były z mozzarellą, pomidorem i pesto. Bardziej smakują mi te z pastą jajeczną. 5/6


Orzechowe latte
Moje ulubione starbucksowe latte, które można wypić w Amsterdamie w naprawdę fajnych lokalach. Ciekawie urządzone, każdy inaczej, choć w podobnym stylu. 6/6


Jogurt z musli i dżemem
To mój kolejny faworyt. Dość pożywny jogurt z dżemem na dole i musli do wsypania. Baardzo dobry. U nas takich nie znalazłam do tej pory ;/ 6/6


Mango i sok truskawkowo-bananowy
Mango ma dość specyficzny smak, może nie każdemu przypada do gustu, mnie akurat średnio smakowało. 3/6 Soki z tej serii są za to świetne. Wszystkie są naturalnie wyciskane, na etykiecie zawsze są obrazki owoców, które zawiera dany sok. Idealne w smaku. 6/6

Nie zapomnijcie zagłosować w ankiecie po prawej stronie u góry :)

9 komentarzy:

  1. Mmm same pyszności! :)

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmm mniam! Zjadłabym wszystko na raz! :)

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Truskawki i biała herbata! Narobiłaś mi ochoty :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm granat... Uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko wygląda smacznie:)
    http://rainbboww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. smakowicie to wszytsko wygląda :*
    tez ostatnio byłam chora :(
    http://aleksandra-zagala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Very nice photos and they are very creativ !!! Also the quality of article is very high , I like it so much !!! Never give up ! You will be a grreat bloger ! Trust me ;) Just felt in love with this article. FANTASTIC POST !

    I want to invite you to visit and Follow my blog ! iT’S SOMETHING FOR EVERYBODY LOVING GOOD FASHION AND HIGH QUALITY PHOTOS !!

    SEE YOU ON VICIRAGE

    http://vicirage.com/
    http://vicirage.com/
    http://vicirage.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~