09.02.2015

124.Wrocław w odsłonie czerwcowej

Cześć kochani :)
Chętnie pokazałabym zdjęcia z Wrocławia w odsłonie lutowej, ale mam lekkie zaległości w dodawaniu postów na bloga, więc wreszcie dodaję notkę z tego oto miejsca. Na zdjęciach możecie zobaczyć rynek, słynną fontannę na nim, moje ulubione jedzonko i wspomnienia z Wrocławia. Te dwa dni były bardziej pochmurne niż słoneczne, więc światło nie jest wesołe, ale no cóż.. oglądajcie! :) I dajcie znać jak Wam się podoba :P
















Miłego dnia :)

10 komentarzy:

  1. Nigdy nie byłam we Wrocławiu, aczkolwiek bardzo chciałabym zwiedzić to miasto i myślę, że uda mi się to w przyszłości :)

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie wygląda Wrocław w lecie, może się tam kiedyś wybiorę! :D
    Jully-Blog [KLIKNIJ]

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nigdy nie byłam w Wrocławiu, wydaje się być ładnym miastem, ma ładną Starówkę. Ważne jest aby miasto miało swoją wizytówkę. Na przykład u mnie Starówka jest ohydna, jest brudno, ale mamy swoje spichrze :) Myślę, że Wrocławia nie odwiedzę w najbliższej przyszłości, bo to strasznie daleko ode mnie, a moim priorytetem jest Warszawa :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam, jak ja kocham kołacze! *.*
    świetne zdjęcia :))
    Chciałabym kiedyś być we Wrocławiu :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Niech już znowu będzie lato! ;<

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ..nie jestem na twoim blogu pierwszy raz ale teraz musze ci to napisać...piękna jesteś:")
    + skomnetujesz moją ostatnią notke i klikniesz w link na końcu notki? z góry dziękuje! :* ---> link do mojego bloga, kliknij

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko raz byłam we Wrocławiu, piękne miasto!

    http://beautifuldreams29.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Wrocław, piękne miasto byłam kilka razy i pewnie wróce tam jeszcze ♥
    swietne zdjęcia!

    seebil.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wrocław jest pięknym miastem, muszę się tam kiedyś wybrać :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~