02.02.2015

122.Wydanie zimowe..

Cześć :) Moje ferie właśnie się rozpoczęły, właściwie był już weekend, ale oficjalnie dzisiaj nie muszę iść do szkoły :P Jak już spędziłam trochę czasu w swoim pokoju, przyszły mi do głowy wspaniałe pomysły na nowe zmiany. Do odpoczynku dodam więc ramki, muzykę i trochę ćwiczeń (wreszcie mam czas!). A drugi tydzień ferii to niespodzianka, która pojawi się tutaj :P Jakie są Twoje plany na ferie? :) Wczoraj była piękna, słoneczna pogoda. Pomimo mojego mini przeziębienia nie odpuściłam spaceru w takich dobrych warunkach! Zachód słońca wyglądał bardzo pomarańczowo i cudnie. W wydaniu zimowym zrobiłyśmy zdjęcia, z których efektu jestem zadowolona :)







Płaszcz | MNG | Jeansy | Zara | Sweterek | MNG | Lity | Born2be | Torebka | Stradivarius | Czapka | Terranova | Rękawiczki | Reserved | Szalik | Cubus

10 komentarzy:

  1. Jak mnie tu u Cb dawno nie było :)
    Śliczne zdjęcia. Bardzo podobają mi się Twoje buty. Szkoda, że z moim 172 cm wyglądałabym w nich jak żyrafa :/

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ooooo :)
    super buciki ;)

    Pozdrawiam serdecznie i życzę wspaniałego tygodnia :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  3. Great posing, sweet girl! Love the heels! How high?

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny outfit ;) jesteś śliczna
    Obserwuje i zapraszam
    http://jtere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny outfit! Zakochałam się w butach <3
    Co powiesz na wspólną obserwacje na bloggerze ?
    Kochana zacznij pierwsza i mnie poinformuj!

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie buty! <33
    Przepięknie wyglądasz! *-*

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam zachód słońca.
    Śliczny outfit.

    Obserwujemy?
    Daj znać u mnie.
    http://agatha-agata-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny look ;)
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~