04.01.2015

121.A śnieg pada..

Czeeść :) Śnieg pada, wygląda to u mnie ślicznie, jednak szkoda, że jest tak zimno, brr. Ostatnie dni mijały mi relaksująco. Zaczęłam też zwracać większą uwagę na produkty, których używamy do obiadu. Dzięki temu jemy nowe rzeczy takie jak szparagi w sosie z prażonym słonecznikiem czy kasza jaglana na słodko z pomarańczami i daktylami :) Powinnam dostarczać sobie tych składników bogatych w żelazo i białko ze względu na wegetarianizm. Za kilka dni zacznie się znowu szkoła, więc jutro wreszcie czas na naukę.. z kawą albo herbatą mam nadzieję :) Tylko bez przesady. Postanowienie noworoczne? Wszystko w umiarze. Postanowień mam wiele i są dla mnie osobiste, czy Wy zapisywaliście swoje postanowienia? :) Podczas tego wolnego czasu spędziłam dwa dni w Busku Zdrój, udało mi się podczas tego wyjazdu zrobić kilka zdjęć. Jednak nie polecam Wam tego stroju w mroźną zimę, jeśli nie chcecie się narazić na zapalenie pęcherza. To raczej propozycja na słoneczne i ciepłe dni zimą :) Jak tam Wasz Sylwester, wolny czas i wypoczynek? Jak odpoczywacie? :)





Kurtka | Mango | Czapka | H&M | Rękawiczki | Reserved | Buty | Ryłko | Torebka | Stradivarius | Spódniczka | Zara | Sweterek | Mango | Rajtuzy | H&M

21 komentarzy:

  1. SPOKO NOTKA.ALE CO TO JEST TO NA ZDJECIACH?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to spoczko bo zastanawiałem się czy to człowiek czy bułka wieloziarnista..

      Usuń
  2. Jest to jedyny blog, ktorego czytam :) Rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak nie inaczej skoro prowadzi go bułka.A jak wiemy bułki w szczególności te wieloziarniste to szlachetne bułki.Podsumowając kocham bułki.

      Usuń
    2. Ogólnie to polecam jeść dużo bułek.

      Usuń
  3. Cudne zdjęcia :)
    u mnie się zrobiła taka śnieżyca, ze ledwo co doszłam do domu ;p

    domi-doomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna kurtka i świetny nagłówek bloga! Bardzo podoba mi sie ta stylizacja.
    Pozdrawiam :)
    lookhowthestarsshineforu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wygladasz ;)
    wegetarianizm ? to nie dla mnie, podziwiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. genialny post ♥
    zapraszam cieplutko do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com/2015/01/graffiti.html

    może obserwacja za obserwację? zacznij a na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja!Super wyglądasz :)


    Chcesz zyskać nowych czytelników? Wygraj post promujący aż na 3 blogach! więcej tutaj:
    KONKURS!!! (KLIKNIJ TUTAJ)


    Mój blog (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam śnieg, ale nie lubię gdy wraz z nim obniża się temperatura :)

    Teresa.

    http://alia-and-tesa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. kurtka boska! <33

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie ciężko jest być wegetarianką, podziwiam Cię ;) Śliczne zdjęcia.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę nie trzeba mnie podziwiać :) Jest to bardzo łatwe i naturalne, jeśli wiesz, jaki jest cel :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia. :> ładnie ci w okularach
    Kliknełabyś w linki w moim pierwszy poście. Bardzo byłoby mi miło. co powiesz na wspolna obserwacje? Napisz u mnie w komentarzu.
    this-is-paranormal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. podobają mi się zdjęcia :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny blog :) obserwujemy?
    foreverandsmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie za to resztki śniegu, mam podobną czapkę :)
    Julajulia.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~