20.12.2014

119.Trzy Stawy!

hejhejhej!
Właśnie zaczęła się moja 18-dniowa przerwa świąteczna! Jestem bardzo szczęśliwa :)))
Tym razem odzywam się po krótszym czasie! U mnie wspaniale i nareszcie odpocznę, poczytam książki. Co do książek to niebawem na blogu pojawi się pewien tag o nich :) 


W pokoju zrobiłam drobne zmiany: kolorowe zmieniam na białe. Plus zamiast tv pojawiły się półki na książki. Zastanawiam się nad zrobieniem room touru, ale z tym aparatem może to wyjść tak średnio. Jak myślicie? :)


Ze względu na to, że w ankiecie głosowaliście głównie na sesje, to zamieszczam dziś zdjęcia jesiennego outfitu. Dajcie znać jak Wam się podoba! :)
I Wesołych Świąt! :)



Bluza | Mango | Jeansy | Zara | Kurtka | Benetton | Torebka | Parfois | Buty | H&M






21 komentarzy:

  1. Świetna torba ♥

    http://sztramkowska-joanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super torebka, inna niż wszystkie jakie dotąd widziałam:) ja z niecierpliwością czekam na room tour, bo twój pokój prezentuje się naprawdę fajnie haha:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcia mi się bardzo podobają <3

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna torebka i z chęcią obejrzałabym room tour :)
    Wesołych Świąt :)
    Bycaaarolyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy to nie Katowice? ^^
    Śliczna torebka *-* Oraz przepiękna zdjecia!

    W wolnym czasie zapraszam do mojej przyjaciółki. http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/ Mam nadzieję, że przypadnie Ci do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcia świetne :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowna notka jak i zdjęcia:)
    mam prośbe, klikniesz w duży link w mojej notce? to mega ważne...:( ---- > MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się post :)
    Zapraszam do siebie i jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)
    ps.Wesołych Świąt :*
    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię Twój blog więc byłoby mi miło gdybyś mnie zaobserwowała :*

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny krajobraz, przypomniała mi się wczesna jesień :)
    outfit świetny, torebka jest mega urocza
    masz ślicznie udekorowany pokój, świetne kapcie :)
    wesołych świąt!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka śliczna ramka na zdjęcia, od razu rzuciła mi się w oczy :). Fajny strój!

    diaryyof-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne kapcie :D Wesołych Świąt!
    majtynak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz świetnego bloga *-* czesto tutaj bede zagladac ;)
    Obserwuje ♥
    Takaa piekna jestes :*
    piekne dekoracje te bialee, mam podobne ♥
    I jak dodalas muzyke?
    ZAPRASZAM DO MNIE
    http://goshia-gosiaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia <3
    .
    .
    .
    Co ty na to Obs za Obs
    Jak tak napiszu mnie na blogu w kom
    Zapraszam do mnie
    http://byrozalia.blogspot.com/2014/12/christmas-diy.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna ta torebka!

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny post i cudowne zdjęcia! <33
    Oczywiście obserwuję! *-*

    Oddaj torebkę! Zakochałam sie w niej!
    Gdybyś miała ochotę na współpracę albo jakiś konkurs to czekam na odzew ;)

    Dzisiaj piszę wszystkim Blogerkom – Wesołych Świąt Kochane! Żebyście miały masę wejść, obserwatorów i pięknych postów oraz spełnienia wszystkich marzeń! :*

    w wolnej chwili zapraszam do mnie:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne zdjęcia i świetna stylizacja! :)

    Wesołych Świąt!
    yudemere

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~