30.10.2014

116.Riva del Garda

Hej kochani! :)
Przepraszam za miesięczną nieobecność, ale nie jestem w stanie dodawać notek częściej. Wszystko zajmuje tak dużo czasu, że o sobie myślę dopiero na końcu... Obecnie w moim życiu jest dużo zabiegania. Głównie to szkoła robi duże zamieszanie i wymaga uwagi. Wolny czas spędzam raczej na odpoczynku z rodzicami i przyjaciółmi, więc na notki już go brakuje. Czy Wy też macie niewiele czasu dla siebie?
Mam dla Was zdjęcia z pięknej Rivy del Gardy, czyli powrót do wakacji. Sama tak już tęsknię za tymi cudnymi czasami wakacji.. Mam nadzieję, że znajdziecie w tych zdjęciach trochę własnych wspomnień :) Obiecuję nowy nagłówek niebawem, a notki.. może uda mi się je dodawać częściej :)


Riva to piękna miejscowość wypoczynkowa położona nad lodowatym jeziorem Garda :) Są tam idealne warunki do uprawiania sportu. Świetne trasy do biegania, aż do Starego Miasta. Nad samym jeziorem bardziej plażowo. W Starym Mieście są cudne kamieniczki :) Jezioro otaczają góry, niesamowity widok...











Co tam u Was? :)
Co sądzicie o zdjęciach z Rivy? 

8 komentarzy:

  1. Jest tak naprawdę pięknie!:) Ja na szczęście będę mogła odpocząć wreszcie od tego całęgo szkolnego zamieszania i w środę lecę na Teneryfę haha

    OdpowiedzUsuń
  2. moim zdaniem zdjęcia na prawdę są super :)
    i te widoki :)

    http://casper-fashion.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie też dużo czasu pochłania szkoła... piękne widoki!

    Zapraszam również do siebie: szczureek.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ladne zdjecia :)

    http://kasia-kate1.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. O jeju jak pięknie. A co u mnie? Śpiąco i z brakiem czasu :(
    Co do twojego poprzedniego postu o ćwiczeniach. Nawet nie wiesz jak bardzo mnie zmotywowałaś.
    Masz cudowny brzuch. Właśnie taki jaki bym chciała mieć. Ćwiczę Mel B na razie pierwszy tydzień i Miley Cyrus sexy legs też robię. Mam nadzieję, że też będę miała taki brzuch, marzenie! :)

    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. co ze świnkami morskimi?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~