28.09.2014

115.Przemiana - 7 miesięcy!

Hej kochani! :)
Dziękuję Wam za tak miłe komentarze pod ostatnią notką :) Pamiętacie jak kiedyś mówiłam, że wstawię tutaj efekty mojej wielomiesięcznej pracy nad ćwiczeniami z Mel B? :) Więc obietnicy dotrzymuję. Wstawiam zdjęcie z 10 stycznia 2014 roku (7 miesięcy przed).



Ćwiczenia
Przez te 7 miesięcy tańczyłam i ćwiczyłam z Mel B. Raz częściej, raz rzadziej, ale przynajmniej dwa razy w tygodniu. Zaczęłam też znowu biegać i w wakacje było z tym naprawdę dobrze! :) Przez miesiąc też pływałam codziennie. Tutaj zdjęcie z sierpnia 2014 roku:


Teraz oczywiście narzekam na brak czasu (nauka). Ale chcę nadal ćwiczyć i w celu jako takiej motywacji zrobiłam sobie zdjęcie z karteczką "1 września" i za 4 miesiące powtórzę zdjęcie. Zobaczymy jakie będą efekty :) Założyłam Dziennik Fitness (oba pomysły Ewy Chodakowskiej), gdzie notuję co i ile ćwiczę :)



Jedzenie
Jeśli chodzi o dietę, to próbujcie zdrowych rzeczy, które lubicie. Ja na przykład uwielbiam ciemne pieczywo z serkiem paprykowym, kiełkami, pomidorem, ogórkiem i rzodkiewką albo coś co ostatnio odkryłam: jogurt naturalny z dżemem! Są pyszne, a dzięki nim utrzymacie formę :) Myślę, że niedługo wrzucę jakieś przepisy :)




Mam dla Was również oczywiście ćwiczenia (filmiki), które wykonuję, cały zestaw moich ćwiczeń z Mel B znajdziecie >>TUTAJ<<.
Ostatnio zaczęłam "TOP 5" Ewy Chodakowskiej :) Każde ćwiczenie wykonuje się 20 razy, a każdą serię powtarza 3 razy :) Cały zestaw znajdziecie >>TUTAJ<<. Ja nie zdążyłam jeszcze wszystkich zrobić, ale obiecuję, że zabieram się znowu do roboty równo z tym tygodniem! :)

Jak Wasze ćwiczenia? :)