29.07.2014

108.Powrót do domu :)

Cześć! :) Nie było mnie tutaj dłuższy czas, gdyż w miejscu, gdzie wypoczywałam nie było internetu. Byłyśmy z Magdaleną razem w Chorwacji i wyjazd nam się udał :) Czytałyśmy mnóstwo książek, chodziłyśmy na plażę i pizzę, pływałyśmy w basenie, poznawałyśmy nowych ludzi :) Myślę, że zamieszczę na blogu niedługo jakąś recenzję książek, bo w lipcu przeczytałam naprawdę dużo dobrych powieści :) Skoro nie było internetu, to postanowiłyśmy i tak robić sesje zdjęciowe, żeby mieć co dodawać po powrocie do domu :) A teraz zapraszam Was do oglądania zdjęć mieszanych. W kolejnych dniach pojawią się już konkretne sesje :)








Jak spędziliście pierwszy miesiąc wakacji? :)



11 komentarzy:

  1. Oli po postu nie do opisania jest to ostatnie zdjęcie. Madga geniusz w robieniu zdjęć i na odwrót :* Ja trafiłam do Włoch, byłam w Wenecji, Padvie, Weronie, Trieście. Następnie zajrzałam do Piranu <3 był cudowny. No i trafiłam do Chorwacji. gdzie poczułam smak wakacji. Jednak nie ma jak Chrwackie plazy, woda i wg wszystko ^^ Byłam w Rovinji, Puli, Novigradzie gdzie znależliśmy cudowny camping. Poznałam tam świetych (3) chopców z Holandii. Byli cudowni. :) Musimy się jakoś spotkać. Tęsknie ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna notka, super zdjęcia! :*
    Zapraszam do mnie!
    everything-you-need-now.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać sesji i recenzji książek :)

    Mam prośbę: mogłabyś napisać mi listę piosenek z Twojej poprzedniej playlisty? Za nic w świecie nie mogę sobie ich odtworzyć w pamięci, a zależy mi na ich słuchaniu. Wchodziłam na Twojego bloga, by sobie ich posłuchać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! :) Bardzo się cieszę, że masz ochotę na obejrzenie sesji i przeczytanie recenzji książek! Myślę, że tamte piosenki to były kawałki Fismolla: "Song of songs", "Let's play birds", "Let me breathe your sigh" - jeśli Ci się podobały, to możesz poszukać informacji o koncercie, bo Fismoll właśnie koncertuje :) Szczerze polecam wszystkie jego piosenki, są niezwykle cudowne. Polecam Ci też Milky Chanca! Wydaje mi się, że na poprzedniej playliście mogła znajdować się któraś z jego piosenek. Może przypadnie Ci do gustu "Stolen Dance", "Fairytale", "Loveland", "Sadnecessary" czy "Feathery". Mają ambitne teksty :)

      Usuń
  4. hej , świetny post i oczywiście blog , czy mogłabyś zajrzeć do mnie dopiero zaczynam . Gdyby było coś nie tak napisz mi w komentarzu na pewno to poprawię i zaobserwuję na stałe ;)
    http://j3lonek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. cieszę się, że dobrze spędziłaś czas ^^ ja w ten miesiąc przeczytałam tylko 1 książkę :c
    ♡ zapraszam do mnie na konkurs z sammydress.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super fotki! Prowadzisz naprawdę interesującego bloga!
    Co powesz na wspólną obserację?

    ladygabon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia :)
    http://best-lifee-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę wyjazdu do Chorwacji. Tam jest przepięknie :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~