26.06.2014

107.Owoce na lato!

Heeej! :) Ostatnio zaczęłam jeść prawie codziennie sałatki owocowe. Tym co mnie do nich najbardziej przekonuje jest przepyszny, orzeźwiający smak! Są również bardzo zdrowe i mają wiele witamin, a także składników odżywczych, ale to już pewnie wiecie. 


Widziałam też zdjęcia wody z owocami, której jeszcze nie próbowałam, aczkolwiek wygląda atrakcyjnie. Piliście coś takiego, polecacie? :) Zastanawiam się czy czuć smak tych owoców. 


Wracając do sałatek owocowych, przepis jest bardzo prosty. Kupujecie to co lubicie, kroicie i mieszacie wszystkie składniki :) Później wystarczy już tylko jeść i cieszyć się pysznym smakiem.


Moim ulubionym składnikiem jest ostatnio granat. Wyśmienicie się go obiera i wydostaje te małe fragmenty. Polecam Wam również maliny i borówki amerykańskie. Wasza kompozycja będzie realizacją Waszego pomysłu :)







Jakie owoce lubicie najbardziej? :)

8 komentarzy:

  1. Jak tam idą Ci ćwiczenia? Dasz zdjęcia swojej figury w bikini?
    Napiszesz co ćwiczysz?
    Dalej tylko Mel B?
    Co sądzisz o Chodakowskiej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zabieram się za trening z Mel B! :) Głównie z nią ćwiczę, zaczęłam też biegać no i oczywiście rozciągam się, jeżdżę na rowerze :) Myślę, że zrobię notkę na ten temat ze zdjęciami. Nigdy nie ćwiczyłam z Ewą Chodakowską, ale motywują mnie jej wpisy :)

      Usuń
  2. Kocham czereśnie <3
    http://blog017.blogspot.com/2014/06/sobotni-stroj.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam latem jeść owoce :D A najbardziej lubię śliwki.
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam każde owoce i mogłabym tylko je jeść :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam, kocham owoce, znam dziewczynę, która nielubi ŻADNYCH owoców, czego nie mogę pojąć, bo dla mnie świat bez owoców tracie kolory :) Tworzę spis polskich blogów, chciałabyś, aby Twój blog znalazł się w nim? Wpadnij do mnie tam wszystko jest wyjaśnione :)

    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń


  6. truskawki, arbuza, jabłka zielone :P


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~