23.06.2014

106.Weekendowe poranki

Hej kochanii! :)
Przede wszystkim chcę Wam bardzo podziękować za szczere komentarze pod ostatnim postem! Bardzo cieszę się, że tu ze mną jesteście, czytacie i, że podoba Wam to, co robię :) Do tej pory jestem pozytywnie zaskoczona dwudziestoma komentarzami! Tyle jeszcze pod żadną notką nie miałam.
Dziś napiszę o kolejnej rzeczy, którą uwielbiam, czyli o porankach :)


Uwielbiam ten stan, kiedy mogę wstać o 10. Jestem nocnym markiem, więc z reguły siedzę do późnej godziny, czytając książkę, pisząc w pamiętniku czy czatując z kimś. To że mogę wstać później niż w dniach roboczych jest dla mnie takim małym poczuciem wolności :)

Powoli się ubieram, czeszę, maluję, mam czas na spokojne wykonanie każdej banalnej czynności.



Przygotowujemy śniadanie, herbatę przy brzmieniach jazzu, a czasem Sisters. Jajecznica na cebulce z pieczywem jest taką naszą ulubioną śniadaniową potrawą, więc dość często jemy ją w weekendy. Oprócz niej lubimy zjeść jajka w sosie tatarskim, chrupiące kanapki czy ugotowane jajka. Herbatę przeważnie wybieramy zieloną lub zwykłego earl greya, taką o lekkim smaku.


Uwielbiam to, że w weekend jemy razem śniadania, przy ładnej pogodzie - w ogrodzie. Jeśli chodzi o dni robocze, to zazwyczaj każdy je sam, więc sobota i niedziela są taką odskocznią.


A Wy co lubicie w weekendowych porankach? :)

22 komentarze:

  1. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wręcz przeciwnie, lubię wstawać rano (nie o 6, ale rano). Wtedy mam więcej czasu na wszystko.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmm... pysznie. Ja uwielbiam to że moge się wyspac w weekendy ale żadko (zajęcia sobotnie). Uwielbiam kiedy rano zagląda do mnie słoneczko i budzi mnie ok, 5 rano :)
    fashionstyletop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie to pyszne! Ja w weekendowych porankach kocham to, że mogę wstać i znowu pójść spać! :D Nigdzie się nie śpiesząc :) Świetny klimat bloga, a ta muzyka - uwielbiam! :))

    Zapraszam do mnie na bloga oraz na facebook'a :)
    ayvinn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię poranki, szczególnie latem, gdzie spokojnie mogę wykonać wszystkie czynności, nie spiesząc się nigdzie. :) Ja niestety nie jadam śniadań z rodziną, za to u mnie takim wspólnym posiłkiem jest obiad. Jeśli chodzi o śniadanie, to nie zawsze każdy jest w domu i zwykle wychodzi tak, że jemy osobno. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zawsze w weekend długo śpię :) Pysznie to wszystko wygląda!

    Może wspólna obserwacja?
    http://natis-ka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. weekendowe poranki są same w sobie super ;)

    zapraszam do mnie :)
    http://julkkaxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Też uwielbiam pić w takie poranki herbatę! Teraz będe przygotowywała ją częściej ;)
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam weekendowe poranki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. weekendowy poranek mam tylko w sobotę, w niedziele pobudka wcześnie ;) ale reszta dnia mija relaksująco ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mniam, pyszotka :)

    emilkiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale pyyyszne śniadanko ,ta kanapka jest swietka <3.Ja sobie wczoraj zrobiłam taką genialną kanapkę ^^
    ✿http://www.dont-benormal.blogspot.com/✿

    OdpowiedzUsuń
  14. Hahaha ja też należę do nocnych marków,zazwyczaj siedzę do późna i czatuję z jedną i tą samą osobą,uwielbiam to,kiedy ja piszę o 22 ,że idę spać a on ciągle do mnie : "Ej,ej,ej... " I na takim czymś kończę czat o godzinie 24 haha XD :D
    Mi nie zawsze chce się robić takie rzeczy rano,dlatego zazwyczaj robię płatki z zimnym mlekiem,bo nawet mleka nie chce mi się podgrzewać,haha! ^^

    wiska-faashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. no superowo <3 moje pyszne kanapki mojego autorstwa... haha :* już za niedługo razem w Chorwacji <3
    maania-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie tu. Wygląd śliczny, piszesz też nieźle, powiedziałabym nawet więcej niż nieźle. Podoba mi się tutaj, będę gościć częściej! :)
    + Jeśli spodoba Ci się u mnie to zapraszam do zaobserwowania (odwdzięczę się!)
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie lubię wstawać późno, bo tracę pół dnia, ale z drugiej strony też lubię posiedzieć dłużej w nocy ;)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. kanapki wyglądają bardzo pysznie! ;)

    obserwujemy?
    http://ewamaliszewskaoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Też lubię takie śniadania :)
    http://kingandsylwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbia sałatki owocowe :)
    Obserwuję bo bardzo spodobał mi się twój blog !
    izz-izzy.blogspot.com
    Mam nadzieję że mój blog również spodoba się tobie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~