15.06.2014

105.Taniec

Hej kochani.
Cieszę się, że już właściwie prawie wakacje, ja mam już wolne od nauki, a Wy? :)
Zamierzam wybrać się niedługo do Empika i biblioteki, zrobić zapasy książek na wakacje :)
Mam mnóstwo planów na ten miesiąc, na szczęście dotyczących przyjemnego spędzania czasu!

Chciałam dziś napisać o tym, czym jest dla mnie taniec. Jest to przestrzeń, w której mogę się zagłębić. Coś w czym mogę odnaleźć i jednocześnie zgubić siebie. Taniec nauczył mnie większej wrażliwości i wyrażania emocji. Rozciąganie pomaga mi się uspokoić i wyluzować. Uwielbiam eksperymentować z różnymi pozycjami, szpagatami i przekraczać swoje JA. Ważne jest to, aby w tańcu ufać sobie. Wiem, że się nie przewrócę w niebezpieczny sposób, bo mam do siebie zaufanie.
Taniec jest piękną sztuką, w której możemy odkryć siebie.








Może taniec jest także Waszą pasją?

21 komentarzy:

  1. Kocham taniec! <3
    http://kingandsylwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpisuję na Twój komentarz u mnie na blogu :)

    "Dotyk Julii" to pierwszy tom trylogii, kolejne to "Sekret Julii" i "Dar Julii". Polecam Ci całą serię! Tak samo polecam wszystkie książki Johna Greena, a najbardziej "Gwiazd naszych wina". Do tego "Rywalki" oraz "Elitę". Nie pożałujesz lektury żadnej z tych książek :)

    Pozdrawiam,
    Angie Wu,
    www.zrecenzujemy.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  3. dobry post :D ja nie tańcze poza dyskoteką...

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja kiedyś tanczylam zumbe (w sumie całkiem niedawno) ale juz przestałam :) fajnie ze masz swoja pasje.
    obserwuje i zapraszam do mnie <3
    amimitte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia! < 3 Bardzo podobają mi się Twoje posty, aż godzinę spędziłam na czytaniu każdego osobno kilka razy! :)

    Zapraszam,
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/
    (może odwdzięczysz się komentarzem?)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog, miło się czyta ;)) życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/06/hej-chciaam-wyjsc-na-zdjecia-to-akurat.html nowa notka! zapraszam na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny pomysł na posta <33
    http://www.silverchaine.blogspot.com/
    obs za obs??

    OdpowiedzUsuń
  8. HEJ TA NOTKA JEST BEZNADZIEINA WEŚ IDŹ BYĆ TAŃCZĄCA GDZIE INDZIEJ I WOGULE MASZ TAKIE GRUBE UDA ;P HAHAHA a tak serio to fajny blog i fajna notka miło się czyta :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale jesteś wygimnastykowana, zazdroszczę, też kiedyś tak potrafiłam, ale niestety to już przeszłość i jakoś nie mogę się zmobilizować... :P Super zdjęcia!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealny blog, naprawdę! Strasznie mi się tu podoba, będę zaglądać o wiele częściej!
    + Obserwujemy? (zacznij, ja na pewno się odwdzięczę!)
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia. :D

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak... Zacznij i odp u mnie. :*
    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
    Bardzo lubię tego typu posty. ;)
    Podoba mi się twój blog, chyba zostanę tu na dłużej :)

    Może masz ochotę na wspólną obserwację?
    Jeżeli zaczniesz, napisz w komentarzu, a ja na pewno się odwdzięczę :)

    http://kate-and-her-world.blogspot.com/
    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo przyjemy blog, fajnie się czyta słuchając utworów :)
    jakie książki polecisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy co lubisz czytać :) Myślę, że zrobię o tym posta. Ostatnio polecam "Angelfall"!
      A w jakich gatunkach gustujesz?

      Usuń
  14. Ja nie uczęszczam na żadne lekcje, ale bardzo lubię tańczyć :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super że się tym interesujesz:) Fajne zdjęcia!

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/06/celebration.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Taniec to fajna rzecz. Ja lubię tańczyć tak sobie w domu, z radości, do moich ulubionych piosenek :)
    Świetne piosenki w odtwarzaczu :) Fajny masz gust.
    Pozdrawiam!
    fotografiamatyldy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam dwie lewe nogi, ale ty to po prostu łał! :O

    ~ zapraszam do mnie ~
    niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak, ja kocham tańczyć.Taniec to moje życie:) Zapraszam do mnie :)
    be-creativeeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~