25.04.2014

103.The April session! :)

Hej kochani :)
Ostatnio czas mija mi na nauce i książkach. Przeczytałam bardzo dobry kryminał pożyczony od Magdy -
"I nie było już nikogo" Agaty Christie, obecnie zabrałam się za "On wrócił", czytaliście coś z tego? Macie jakieś fajne propozycje książkowe? :) Co do sfery filmowej, to wczoraj wybraliśmy się na film "Niebo istnieje... Naprawdę" - piękny film familijny o chłopcu, który spotkał Jezusa, usłyszał anielskie głosy, zobaczył ludzi, którzy umarli.. Naprawdę polecam, niesamowita autentyczna historia. Książkę na podstawie której zrealizowano film, napisał ojciec tego właśnie chłopca, Todd Burpo.
Czy ktoś z Was ją czytał? :) 
















to jak już skończyłam być skaczącym królikiem :))


Kurtka | United Colors of Benetton
Sweterek | Bershka
Spodnie | Zara
Buty | McArthur
Torebka | Mango

Zapraszam Was tutaj -> TUMBLR and ASK :)


12 komentarzy:

  1. Ładnie wyszłaś. 4 i 8 zdjęcie od góry pasowało by na profilowe na FB

    OdpowiedzUsuń
  2. ale świetnie wyglądasz! jaki chudziutki brzuszek *-*
    zapraszam na mój nowy blog: http://mar-tyska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. pastele zawsze na tak ;) śliczna kurteczka

    pozdrawiam Violet

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniałe zdjecia ;)
    bardzo podobają mi się twoje brwi ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie śliczne zdjęcia :c

    OdpowiedzUsuń
  6. czytałam pierwszą z książek, bardzo mi się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny styl, na luzie, a buciki super :)
    Pozdrawia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju piękne buty, prześliczny kolor mięty! Ja akurat nie czytałam żadnej z tych książek ale zaciekawiłaś mnie historią o tym chłopcu. Zapraszam do mnie. :)



    have-fun-inlife.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mogłabyś mi dać linka do tych butów. ? Proszę ;d
    I śliczne zdjęcia *-* .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      A oto link do wszystkich glanów z tego sklepu: http://www.mcarthur.com.pl/113/glany/
      A tutaj masz do tych moich: http://www.mcarthur.com.pl/113/glany-s14-f-wl-04-mt/20458/

      Usuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~