17.04.2014

101.Haul from Poland&England

Hej :)
Jak mija Wam czas przed Świętami? Ja miałam rekolekcje przez ostatnie 3 dni, więc trochę dla siebie zrobiłam w czasie wolnym. Wczoraj byłam z Leną na zakupach i wytrzasnęłam kilka fajnych rzeczy, niektóre kupiłam też w poniedziałek. Rzeczy są świeże, więc ceny aktualne. Może zacznę od zakupów z Londynu, bo ich na razie nie pokazałam. To skromne zakupy, przed podróżą myślałam, że w Primarku trafię na wyjątkowe ciuchy, ale się zawiodłam, bo to normalny sklep, z którego ubrania można spotkać również w Polsce. Primark charakteryzuje się dobrymi cenami.





Papilotki&Toblerone | Poundland (w tym sklepie każda rzecz jest za jednego funta)
Naklejki sowy&Skarpetki obok | Accesorize, 2 funty&3 funty
Pocztówki&Kubek | Sklep z pamiątkami w Greenwich
Cosy socks | Primark, 2 funty


Obecnie czytam "Tajemnicę Filomeny", ale kupiłam jeszcze książki, akurat była promocja 3 za 2, więc wzięłam poniższe wymarzone tytuły, a mój tata postawił na "Szatańskie wersety". Myślę, że na blogu pojawi się niedługo jakaś recenzja książki! :)


Byłyśmy wczoraj z Leną w herbaciarni i piłyśmy "Truskawki z kremem", herbata była przepyszna. Pamiętam, że kiedyś ją już piłam. Ogólnie bardzo polecam Wam tę herbaciarnię, bo atmosfera jest wspaniała, a herbata i miodownik bardzo dobre. Możecie tam również pograć w gry planszowe, tak jak my haha :)


Szukałam takich pastelowych martensów, podobają Wam się buty tego rodzaju? :)


Tutaj moje szorty, są luźne i chyba będę w nich też tańczyć.


Bardzo ładne i wygodne jeansy, podoba mi się ich intensywny kolor, a Wam?


Jestem wielką fanką świeczek, a te pachną pięknie. Macie już jakieś świeczki z tej kolekcji?



Perfumy z Zary są świetne, bo ich zapach jest intensywny, ale nie przytłacza. Moje są tym razem czekoladowe, jestem z nich bardzo zadowolona :)





Powyżej widzicie puszki na herbatkę :)


Która rzecz podobała Wam się najbardziej?
Byliście na wiosennych zakupach?

10 komentarzy:

  1. ile tych rzeczy *o* świetne <3
    WWW.BLOG017.BLOGSPOT.COM <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo super zakupy <33
    papilotki i sówki <333 *_*

    Wesołych Świąt :)
    Pozdrawiam,
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty sa sliczne, a czekoladki z 1 zdj pojawialy sie ostatnio i w biedronce, a zazwyczaj kojarzyly mi sie z Londynem ;)

    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne buty i ten kolorek :)

    obserwujemy ? zacznij i daj znać

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog i post ♥!!. sweee ♥♥♥
    Kliknij w linki pod ubraniami ,a ja się zrewanżuję obserwacją i promowaniem na moim blogu ( w poście ) .
    Warto klikać !! . Link do postu : http://julcze-blog.blogspot.com/2014/04/sheinside.html
    .

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zakupy, zazdroszczę! *-*

    zapraszam cię serdecznie do odwiedzenia mojego bloga :)
    http://littlee-thiinggss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. piszesz bardzo ciekawe posty :) oby tak dalej
    i wygląd bloga jest meega *-*
    może obserwacja za obserwację?
    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne te skarpetki z kuleczkami! ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~