06.04.2014

100.LONDON!


Hej kochani!
Wybaczcie mi moją długą nieobecność, już wracam, mam po prostu tak dużo roboty, że nie miałam czasu napisać na blogu. Cały tydzień siedziałam nad książkami i nadrabiałam zaległości i cały weekend siedzę nad książkami i uczę się na poniedziałkowe testy. Na szczęście to już będzie ostatni tydzień! łuhu! 


No więc, jak już się pewnie domyślacie, wróciłam z Londynu :) Kiedyś już tam byłam, ale nie miałam aż tak intensywnego programu zwiedzania! Na wycieczce zwiedziliśmy mnóstwo muzeów, było dużo chodzenia, właściwie chodziliśmy nawet po 5, 6 godzin w dniu.



Mieszkaliśmy u rodzin, my akurat trafiłyśmy na hindusów, którzy niestety nie za dużo chcieli z nami rozmawiać, ale mimo to było bardzo fajnie :) Spodziewałam się jakichś dań kuchni hinduskiej czy coś haha, a jadłyśmy gotowce. Ojciec rodzinki codziennie rano zawoził nas na miejsce zbiórki, a wieczorem stamtąd odbierał. Mieli trójkę dzieci i w sumie jedynie ich najmłodsza córka z nami gadała.



Z ciekawszych punktów, które odwiedziliśmy są na pewno: London Eye, St. Paul's Cathedral (szczególnie widok z samej góry), Muzeum Figur Woskowych Madame Tussaud's i Stonehenge! 




Po samych muzeach nachodziliśmy się sporo, ale bardzo fajna koncepcja z kawiarnią w każdym muzeum, można było zawsze coś przekąsić :)


 Londyn zaskoczył mnie ilością Starbucksów, Subwayów i COST, znajdowały się one praktycznie wszędzie. W centrum śliczna architektura, mnóstwo lokali i ułatwień, miło się spacerowało. 




Podobały mi się też sklepy z kreatywnymi dodatkami, dekoracjami, np. sieć sklepów Pylones! Poznałam bardziej na tej wycieczce kilka osób, więc bardzo się cieszę :) 




Primark mnie rozczarował, spodziewałam się czegoś fajniejszego, a w nim było pełno wszystkiego i niczego. Oxford Street składała się w większości ze sklepów dostępnych także w Polsce, więc szału nie było.
Za to fajne było to, że w aptece można było kupić dosłownie wszystko, nawet sushi haha :)





Ogółem mówiąc, jestem bardzo zadowolona z wycieczki do Londynu. Program bardzo fajnie zrobiony, polubiłam intensywne zwiedzanie, no i świetne wspomnienia :) Zapraszam do dalszego oglądania zdjęć!
























 
Byliście kiedyś w Londynie? :)


13 komentarzy:

  1. aaaa jejku tak Ci zazdroszcze, mi moze uda sie w wakacje. Piekne zdjecia, cudooo. Slicznie wygladasz. Mowie Ci musialas nie trafic na fajna dostawe w Primarku. :(
    maania-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie ci zazdroszczę. Marzę o pojechaniu do Londynu ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda ze nie byli rozmowni, ale mino to widać ze świetnie spędziłyście czas ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. ale pięknie, zazdroszczę <3

    ps.
    Bardzo proszę o pomoc. Jeżeli nie było by to dla Ciebie problemem to wystarczy, że wejdziesz w tą notkę: http://patrycjasstyle1212.blogspot.com/2014/04/sheinside.html i poklikasz w podane w niej linki. Staram się o współpracę. Z góry dziękuję. Jeżeli też chcesz, abym Ci w czymś pomogła to napisz w komentarzu. <3 Przepraszam za spam

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne zdjecia. Ja bylam w Londynie dwa lata temu i zakochalam sie w tym miescie. To byla jakas wymiana uczniow tak? Zawsze chcialam na takie cos pojechac. Czy mozesz mi troszke dokladniej o tym opowiedziec? Jak mozesz odpisz u mnie :)zalezy mi na tym ;)
    Oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaaa... widzę, żę nadrabiasz zaległości. Dzięki za wstawienie zdjęć ze mną :) Są nawet spoko, ale to ostatnie? Yyyy... nie za ciekawe :/ Jeszcze raz wielkie dzięki. Śliczne zdjęcia + dzięki za tak wspaniłą wycieczkę. Bez ciebie to nie to samo co w tamtym roku :D
    fashionstyletop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuje Ci bardzo za odpowiedz w sprawie wycieczki. Mialabym do Ciebie jeszcze kilka pytan, ale jesli sie zgodzisz to wolalabym poza blogiem. Podasz mi swoj email, albo facebooka, albo aska albo cos innego?
    Oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zdjęcia, marzy mi się wyjazd do Londynu *_*

    http://alicealicee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja jadę 1 maja na wycieczkę szkolną do Londynu i się nie mogę doczekać! Świetne zdjęcia zrobiłaś ;) Mam nadzieję, że mi też się takie uda zrobić ;p
    Obserwuję, bo świetny blog, miło by było jakbyś się odwdzięczyła :)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, jeśli poklikasz w czerwone linki w poście, masz szansę na wygraną 4 bransoletek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Londyn jest śliczny , ale przestałam go lubić z tego względu , ponieważ , możliwe , że się tam przeprowadzę ...

    tala-talaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale zazdroszczę Ci,że tam byłam!! Jak na razie to jest moje marzenie, kto wie, może kiedyś się spełni,oby! A zdjęcia są świetne, fajnie,że Ci się podobało :)

    http://natis-ka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę ci ;c
    Zapraszam: http://me-and-the-little-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~