15.03.2014

099.Pięknie i słonecznie!

Hej kochani :)
Mam w końcu czas i chęci, więc dodaję notkę :)
Wstałam przed chwilą i patrzę za okno, a tu taka brzydka pogoda. Miałam nadzieję na jakieś śliczne słońce, a tu tak deszczowo! Ogólnie ostatnio mam mnóstwo nauki, już w każdym tygodniu są testy. I przez to nie udaje mi się codziennie ćwiczyć. Muszę wziąć się jakoś w garść i pogodzić wszystkie czynności ze sobą. Za to czytam intensywnie "Pretty Little Liars", obecnie jestem w ósmej części. Zamówiłam sobie "Tajemnicę Filomeny" (film był bardzo dobry) i "W sidłach anoreksji" :) Czytaliście którąś z tych książek? Dzień przed urodzinami Madzika, zrobiłyśmy sesję zdjęciową, było tak pięknie i ciepło :)








Jak Wam się podobają zdjęcia? :)
Co porabiacie w weekend?

12 komentarzy:

  1. Nice pics ♥
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna marynarka i bluzka :))
    Jeśli spodoba Ci się coś to skomentuj lub zaobserwuj:
    http://sylllandoll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz :) Ja własnie czytam 3 część PLL :D
    Pozdrawiam serdecznie :D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie Ci w tych okularach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubimy tego rodzaju posty, tak w ogóle to świetny blog! Będziemy zaglądać częściej.
    Obserwujemy i liczymy na uczciwy rewanż :*

    linfashionn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne i bardzo wiosenne zdjęcia :) ładnie dobrałaś żakiet i spodnie ;)
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie kochana :* Oczywiście obesruję. Mam nadzieję, że ty też :D
    fashionstyletop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie również niestety deszczowo :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia :)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mogłaś wybrać to zdjecie drugie od gory bo ładniejsze

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju jakie śliczne <3 jednak mam jakiś talent fotografa, haha :) musimy się spotkać i to powtórzyć! Może z Wiki? :))
    maania-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia! Pasuje do Ciebie kolor czerwony!

    sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~