20.02.2014

098.Co nowego?

Hej, kochani :) Dziś taki ogólny post, co nowego. Ostatnio większość czasu spędzam na nauce, ale znajduję też chwilę na jazz, ćwiczenia z Mel B i kino. Co do kina, to byłam na dwóch dobrych filmach. Jeden z nich dosyć przerażający i poruszający, wart uwagi "Przytul mnie". Drugim filmem jest "Ona". Ten film także bardzo mi się podobał; główny bohater zakochuje się w głosie systemu operacyjnego! Więcej nie zdradzę :) Ostatnio jakoś mało czytam, ale dziś się tym zajmę, bo dużo nauki nie mam :) Obecnie mam w łapkach książkę "Zagrożeni" (ktoś z Was ją już czytał?). A Wy co czytacie? Byliście na jakimś fajnym filmie godnym polecenia? Myślę, że przyda się tutaj kilka zdjęć :)







Co słychać u Was? :)

13 komentarzy:

  1. Pysznie to wygląda <3 :)
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio przeczytałam "Zagrożonych"! Ta książka jest świetna! ♥

    meyssely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. robilas coś z brwami? są sliczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Wyregulowałam je i podmalowałam.

      Usuń
  4. moja piękna <3 śliczne zdjęcia, so coffee <3 mniam :) no i bubble tea, jak pięknie. A ja już przeczytałam 'I nie było już nikogo'. też nie mam dzisiaj nauki i zabieram się za PLL III <3 no i serialik :)
    maania-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrób proszę house tour, Twój dom wygląda ciekawie :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. boże ta kawa na pierwszych zdjeciach wygląda tak afsdfgfhgh *.*
    dobra muzyka ! jestem na TAK ^.^
    co do ksiązek i filmów znasz trylogie " Igrzyska Śmierci " ? Co sądzisz ?
    zapraszam do mnie ! paulllixpaulix.blogspot.com
    obserwuję :) licze na to samo ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Igrzysk śmierci" jeszcze nie czytałam! Ale podobno to bardzo wciągająca książka, więc mam ją w planach, a Ty co o niej sądzisz?

      Usuń
  7. Jestem za ! :) Uwielbiam twój blog ! Oraz zapraszam na mój http://nic-sie-samo-nie-wydarzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś nominowana do LBA sprawdź
    http://nanerlit.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Raczej nie mam żadnego filmu ani książki do polecenia. ;)
    http://alterperfect.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~