06.02.2014

096.Haul zakupowy :)

Hej kochani :) Dzisiaj chciałam się z Wami podzielić tym, co ostatnio kupiłam, gdyż zauważyłam, że lubicie notki w tym stylu :) A więc zaczynamy!

Wypatrzyłam śliczną poduszkę w Empiku za 20 zł (40 zł)

Jedna paczka skarpetek - 30 zł, H&M

Najbardziej się cieszę z cudownych lampek, które ślicznie oświetlają pokój! :)




W końcu kupiłam sobie składaną parasolkę - 30 zł, H&M

Tej boskiej książki nie mogłam nigdzie znaleźć, ale kupiłam ją w końcu na aukcji na allegro :)

Spodobało Wam się coś z tych rzeczy? A może czytaliście "Dziennik bulimiczki"?

13 komentarzy:

  1. Moja przyjaciółka zrobiła te lampki sama ;)

    agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie lampki ślicznie wyglądają *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. skąd lampki? :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny pokój <3
    www.blog017.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  5. czytałam tą książkę , jest świetna :3
    obserwuje i liczę na rewanż welcome-in-my-livee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne rzeczy, co prawda nie wiem jak wygląda twój pokój, ale ten jego kawałek mi się podoba <3


    http://striking-rose.blogspot.com/
    jeśli Ci się spodoba-zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  7. rzeczywiscie piekna ta poduszka z empiku, tak samo jak promocyjna cena :) tez bylam u nich na wyprzedazach i w zyciu nie wyszlam z tyloma swietnymi rzeczami - od ksiazek, plyt, po gadzety i wszystko w nizszych cenach! dzieki empikowi mam za soba jedne z najlepszych zakupow zycia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te lampki są cudowne ♥

    http://izilleys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowniee <3
    skarpetki urocze :*

    OdpowiedzUsuń
  10. prześliczne są te lampki, a książka może być naprawdę bardzo fajna :)!

    http://dieeeyoung.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne rzeczy kupiłaś!
    bardzo spodobały mi się lampki i poduszka, by dodały charakteru mojemu pokojowi:)
    śliczny masz design bloga
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudowny blog, jak dla mnie idealny ! Będę zaglądała tu częściej !
    Zapraszam również do wzięcia udziału w moim konkursie walentynkowym ! Nagrody atrakcyjne ! :D
    http://madiess.blogspot.com/2014/02/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  13. ale masz piekny pokoj i ten kolor scian, nie sadzilam, ze tak ladnie moglby wygladac :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~