31.01.2014

094.Czytam, ćwiczę i świetnie się czuję!

Hej kochani :) Muszę Wam powiedzieć, że zaczęłam ćwiczyć z Mel B regularnie (codziennie) po 60 minut i jestem bardzo zadowolona, widzę efekty i niedługo je tu wstawię. W te ferie bardzo odpoczęłam, szkoda że już się kończą, ale taka jest kolej rzeczy. Zrobiłam sobie też listę, na którą wpisuję książki, które przeczytałam w danym miejscu. I wyszło na to, że w styczniu było to 6 wspaniałych książek :) Myślę, że niedługo też pojawi się tutaj haul zakupowy z nowościami :) A teraz czas na zdjęcia!










Co tam u Was? Jak Wam się podoba post? :)

20 komentarzy:

  1. Jak ja ci zazdroszczę figury! Świetne efekty!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! A więc czekam na post z efektami! :)
    Ja dziś zaczynam ferie ♥

    meyssely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. oo, czekam na zdjęcia z efektami :)
    Od poniedziałku zaczynam ferie :)

    ►BLOG◄

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie napisałaś, jakie książki, zaciekawiłaś mnie. Polecasz coś ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie napisałaś, jakie książki. Zaciekawiłaś mnie. Coś polecasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To były: "Kamienie na szaniec", "Pretty Little Liars 5", "Moja siostra mieszka na kominku" (i to bardzo polecam!), "Dziennik bulimiczki" - także bardzo dobra książka, "Harry Potter i Kamień filozoficzny" do tej książki znowu wróciłam i jest cudowna! i "Jutro", co do tego recenzję już robiłam :)

      Usuń
  6. Fajne zdjęcia :) Powodzenia w ćwiczeniach ^^ U mnie w tym miesiącu z czytaniem słabo :/ Pozdrawiam
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super że ćwiczysz :-) chyba też będę musiała zacząć ! :)

    jeżeli spodoba Ci się mój blog - będzie miło jak zaobserwujesz :)
    onceethought.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zarąbisty masz ten brzuszek! też mam zamiar zacząć ćwiczyć niestety coś mi to nie idziee...
    Cudowne zdjęcia :)) super post, i super blog :)
    Zapraszam również do mnie na nowy pościk, całuję i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Chudzinka. *_*
    Ja ferie zaczynam i mam zamiar przeczytać tylko jedną książkę. :P

    http://neopolitanxdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest świetny! Motywujesz :)

    pozdrawiam :*
    valia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja chwile cwiczylam ale szybko skonczylam.. niestety ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób jeszcze dziś za jakiś czas dwa razy to co ćwiczyłaś :)

      Usuń
  12. Ja też niedawno zaczęłam ćwiczyć i jak na razie udało mi się nie przestać. :)

    http://ohlovelyseriously.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. też robie mel B !
    obserwacja za obserwacje ? Odp u mnie ;)
    hejtutajsandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna bluzeczka i świetny brzuch :*
    fashionstyletop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ćwiczyłam ale przestałam ;)
    http://pauline-blog17.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Łał. Rewelacja. Pierwsze zdjęcie powaliło mnie. Jesteś świetna! Obserwuję!
    strawberryandblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cześć, masz bardzo ładny blog i ciekawe posty. W wolnej chwili zapraszam na mojego bloga do obserwacji. ;)
    http://blogmoimzyciem.blogspot.com/
    Pozdrawiam gorąco. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~