24.01.2014

091.Inspiracje muzyczne - muzyka piękna!

Hej kochani! :)
Muzyka jest częścią mojego życia, zawsze mam słuchawki na uszach, kocham do niej tańczyć i no cóż, może opisać każdą chwilę. Dzisiaj chciałam Wam pokazać kilka moich ulubionych piosenek muzyki pięknej. W tej kategorii pojawią się również notki z innymi rodzajami muzyki :) Dajcie mi znać czy też lubicie te piosenki?

Najpierw dwa kawałki z mojego ulubionego filmu "Nietykalni":

Ludovico Einaudi - Una Mattina

Ludovico Einaudi - Fly

Tutaj piosenka z filmu "Chce się żyć":
Philip Glass - Metamorphosis 2

To piosenka, która jest najpiękniejsza na świecie <3
The Irrepressibles - Two Men In Love

The Irrepressibles - In This Shirt

Kolejna piosenka pochodzi z filmu "Papusza", inspiruje mnie, jest piękna <3
Elżbieta Towarnicka, Kayah - Kicy, Bidy i Bokha

Ten utwór został przedstawiony w filmie "Hobbit. Pustkowie Smauga". Nie byłam na nim, ale piosenka jest naprawdę przepiękna i odnalazłam tam swoją osobowość. Słyszycie te skrzypce w tle?
Ed Sheeran - I See Fire

Ed Sheeran - Give me love

Dwie następne piosenki puszczono w tle w pięknym filmie "Kupiliśmy zoo". Jeśli ktoś z Was oglądał to pewnie kojarzycie tę pierwszą melodię z momentu, gdy ojciec zobaczył radość swojej córki w tym zoo i postanowił go kupić.

Jonsi - Why not

Jonsi - We Bought a Zoo

Teraz kolej na cudowne piosenki Katy Carr. To Brytyjka pochodzenia polskiego. Śpiewa głównie o Polsce, ma piękny głos. Słyszeliście ją kiedyś?

Katy Carr - Mała little flower

Katy Carr - Butterfly

Naughty Boy - La La La

Piosenka z "Intruza", jest najcudowniejsza pod słońcem! <3

Imagine Dragons - Radioactive

The Cinematic Orchestra - To Build a Home

Sign 0 - Chouchou

The XX - Infinity

I na koniec "Titanic". Jestem zakochana w tej melodii...

Titanic - Hymn To The Sea

Inspiruje Was któraś z tych piosenek? Która?
Czy też kochacie muzykę?


8 komentarzy:

  1. Ja jestem wprost zakochana w Give me love. Radioactive też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a to słyszałaś:http://www.youtube.com/watch?v=mWRsgZuwf_8
    ?
    ~Maciek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te piosenki a zwłaszcza wzrusza mnie titanic <3 i I will always love you :*
    Zapraszam do wzięcia udziału w giveaway na moim blogu, na którym można wygrać rzecz do $70 Z firmy oasap.com z wybranych dostępnych rzeczy!!!! WARTO!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. 5 piosenka mi sie podoba <3

    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne piosenki :) Uwielbiam zespół The XX więc ich przypadła mi najbardziej do gustu :) Masz genialnego bloga, taaak miło tu u Ciebie!
    Jeżeli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj, wtedy ja postaram się odwdzięczyć :)
    ✿✧☽♥☆ ONCEETHOUGHT.BLOGSPOT.COM ✿✧☽♥☆

    OdpowiedzUsuń
  6. radioactive jest genialna <3
    poklikasz w linki w ost. poście? z góry dzięki, Mała Mi. :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego bloga
    nutkaciszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy <3 podoba mi sie :)
    pastelowabajka.blogspot.com
    U MNIE KONKURS! - do wygrania ,,ubrania"

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~