22.01.2014

090.Haul książkowy!

Hej kochani :) Chcieliście więcej hauli, więc dziś wpadam do was z nowymi książkami.
Przedwczoraj wybraliśmy się do Matrasa i zaszaleliśmy z książkami :) Kupiłam 4 książki, z których 3 są polecane na blogu http://zrecenzujemy.blogspot.com/, który wprost kocham czytać! Każda książka kosztowała mnie ok. 35 zł.


Jako pierwszą przedstawiam "Bądź swoją siłą przez 365 dni roku" Demi Lovato. Moja kochana przyjaciółka Mania zdradziła mi tajemnicę tej książki i spodobała mi się ona. Demi każdego dnia motywuje nas do życia i podaje cel, który możemy spróbować zrealizować. Zdziwiło mnie to, że ta książka nie ma liczb stron, ale to nietypowa książka! Polecam ją, inspirująca..


Kolejną książka to "Moja siostra mieszka na kominku" Annabel Pitcher. Mały chłopiec opowiada o tragedii, która spotkała jego rodzinę. Cieszę się, że będzie to książka z prawdziwego życia, ostatnio czytam dużo fantastyki.


Biografia pt. "Anioły jedzą trzy razy dziennie" to autentyczna opowieść Grażyny Jagielskiej o jej półrocznym pobycie w szpitalu psychiatrycznym. Autorka opowiada historie ludzi, którzy znaleźli się w psychiatryku razem z nią. Myślę, że to będzie mocna książka, ale chcę ją przeczytać.


"Czwartki w parku" zachęciły mnie na pewno piękną okładką! Ale również Kumiko polecało tę książkę. Opowiada ona o sześćdziesięcioletniej Jeanie, która czuje się porzucona przez męża. Bohaterka chodzi ze swoją wnuczką w czwartki do parku i poznaje mężczyznę, który jest zupełnym przeciwieństwem jej męża! W sumie lubię czytać książki o starszych ludziach, wspaniałą powieścią byli "Spóźnieni kochankowie".


Bardzo cieszę się z zakupu tych książek, obecnie czytam 5 część PLL :)
Więc niedługo zabieram się za nowości, nie wiem od czego tu zacząć, jak myślicie?


Czytaliście którąś z tych książek?





Co czytacie?

7 komentarzy:

  1. słyszałam o książce demi , pewnie jest fajna

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Z innej bajki - Jodi Picolut. Jest genialana. Nigdzy nie czytałam tak cudzownej książki. Polecam ją Olivi@. Koniecznie muszę ci ją pożyczyć :D Jak tam ferie?

    fashionsstyletop.blogspot.com - Zapraszam do głowowania w ankiecie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny bloog, aż chce się zaobserwować dlatego też obserwuję i liczę na rewanż ;))
    Zapraszam :D
    madiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam książkę Demi Levato
    przyznaje jest świetna
    pozdrawiam i zapraszam
    http://yoenmimente.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wiele osób poleca ksiązkę Demi i chyba powinnam się na nią skusić. :)

    zapraszam do mnie
    http://judieslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~