19.01.2014

088.Czym jest szacunek?

Cześć. Dzisiaj chciałam napisać o szacunku, bo w ostatnich czasach jest moim zdaniem zaniedbywany.
To przykre, gdy najlepsze przyjaciółki wyzywają siebie wzajemnie, zwracają się do siebie w sposób brutalny. Krzywdzą siebie i niszczą to co kiedyś było piękne, własną przyjaźń.
Szacunek, to chyba coś co pozwala nam się porozumiewać w pozytywny sposób. Coś co daje nam poczucie, że jesteśmy ważni dla kogoś. Nie pozbywajmy się go, bo jest wartością, jest czymś co pozwala nam żyć w zgodzie. Pragnę, abyśmy wszyscy szanowali siebie, zdanie i poglądy innych ludzi, i piękne wartości w życiu. I chcę szanować. Chcę, bo daje mi to ogromną wartość.










najpiękniejsza piosenka.

Czym jest szacunek według Ciebie?

8 komentarzy:

  1. jeju ślicznie <3 boski masz sweterek kicia, skąd? <3 nie przejmuj się, mówię Ci burak jeden :c nie ma sensu zawracać sobie nim głowy.
    maania-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne te zdjęcia i wspaniała stylizacja :D Super blog!
    zapraszam do mnie http://moadrafts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mądry post.
    świetne zdjęcia

    http://julkkaxx.blogspot.com/ byłoby mi bardzo miło jakbyś zajrzała. Jeśli zaobserwujesz z chęcią się odwdzięczę, a dla mnie to naprawdę wiele znaczy. Mam nadzieję, że ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem Ci, że bardzo podobają mi się twoje posty, miło się je czyta i widać, że wkładasz w nie wiele serca ! :) A jeśli chodzi o wygląd to jest meega <33 Aż się wychodzić nie chce ! Może obserwacja za obserwację lub dodanie blogów w ulubionych blogach ? Byłoby mi bardzo miło. (odpisz u mnie)

    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. dodałam mądry post.
    Całkowicie się z Tobą zgadzam. :)

    http://passion-friendship-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Szacunek to na pewno zachowanie, które chroni godność człowieka. Czasem trudno jest kogoś szanować, gdy on nie szanuje ciebie, ale nie warto zniżać się do poziomu tej osoby.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~