14.01.2014

086.Tag - 100 pytań, których nikt nie zadaje!

Hej kochani. Siedzę sobie chora w domu i czytam "Pretty Little Liars - Zepsute". Skończyłam "Kamienie na szaniec" Aleksandra Kamińskiego i zamierzam zrobić tutaj recenzję :) Co czytacie? Ale skoro mam czas, to dodam tag (otagowała mnie Mania, dziękii :*). Nie będzie to sto pytań, nie 50, ale trochę mniej, bo wybrałam te, na które odpowiem :) Zapraszam do czytania!


1. Najlepsza rzecz jaka Ci się przytrafiła w życiu? 
To, że mam najcudowniejszą rodzinę, wspaniałych przyjaciół, ukochany dom. To, że jestem zdrowa, mogę chodzić. I wszystkie niesamowite podróże z moimi rodzicami.
2. Śpisz przy zamkniętej czy otwartej szafie? 
Przy zamkniętej :)
3. Czy zabierasz szampony i odżywki z hotelu? 
Szampony i odżywki niekoniecznie, ale te mini żele pod prysznic są takie słodkie i pięknie wyglądają na szafce, więc czasem tak.
4. Czy musisz być cała przykryta w nocy kołdrą? 
Różnie bywa, ale raczej tak.
5. Czy kiedykolwiek ukradłaś znak drogowy? 
Nie miałam jeszcze takiej potrzeby :)
6. Czy wycinasz kupony, ale później zapominasz z nich skorzystać?
Zazwyczaj ich nie wycinam, bo wiem że ich nie użyję.
7. Czy wolałabyś być zaatakowana przez niedźwiedzia, czy przez rój pszczół? 
Niedźwiedź mógłby się dać przekonać, żeby mnie nie zabić, a rój pszczół niekoniecznie.
8. Czy lubisz używać karteczek naklejanych?
Nawet tak, ale rzadko ich używam.
9. Czy masz piegi? 
Nie.
10. Czy wkurza się coś co niekoniecznie denerwuje innych? 
Bywa.
11. Czy zawsze uśmiechasz się do zdjęć? 
Zazwyczaj :)
12. Czy kiedykolwiek liczyłaś swoje kroki podczas spaceru?
Tak.
13. Czy kiedykolwiek tańczyłaś bez muzyki?
Zawsze "na sucho" przed choreo z muzyką.
14. Czy gryziesz swoje ołówki/długopisy?
Staram się odzwyczaić, ale nie wychodzi.
15. Piosenka tygodnia? 
16.Co pijesz najczęściej do obiadu?
Herbi <3
17.Czy jesteś leniwa?
Tak, jak każdy człowiek, który lubi wypoczywać <3
18.Tęsknisz za kimś teraz? 
Tak.
19. Czy chcesz mieć dzieci? 
Tak.
20. Najlepsze miejsce na kominek? 
Salon :)


21. Wolisz czarne czy zielone oliwki? 
Nie lubię oliwek!
22. DJ czy zespół na weselu? 
DJ?
23. Gorąca czy zimna herbata? 
Ciepła :)
24. Cukier czy słodzik? 
Cukier.
25. Jak dobrze potrafisz pływać?
Chyba nawet dobrze.
26. Czy kiedykolwiek płakałaś ze szczęścia?
Tak.
27. Czy umiesz zwinąć język w rurkę?
Nie.
28. Czy brałaś lekcje tańca? 
Nadal biorę <3
29. Orzeszki czy nasiona słonecznika?
Orzeszki :)
30. Nike czy adidas? 
Ani to ani to.
31. Superpharm, Natura, Rossman? 
Obojętne mi to.
32. Czy nosisz szlafrok?
Tak.
33. Czy nosisz kapcie? 
Kocham kapcie!
34. Czy wierzysz w duchy? 
Tak.
35. Ulubione ciasto owocowe? 
Z brzoskwiniami, albo śliwkami pod kruszonką, a najbardziej to szarlotka <3
36. Czy jesteś uparta? 
Tak!
37. Czy oglądałaś kiedyś seriale? 
Zawsze.
38. Ulubiony rodzaj kanapki? 
ciemny chleb słonecznikowy z almette i pomidorem/kromka z pastą łososiową/bułka z serem na ciepło/tosty na słodko i słono/kanapka z Subwaya <3
39. Co najbardziej lubisz jeść na śniadanie? 
Jajecznicę na cebulce z pieczywem <3
40. Kiedy chodzisz spać? 
W tygodniu staram się o 22, 23, ale czasem zdarza mi się 24 (dobry film późno w kinie), a jak mam sporo nauki to bywa gorzej. A w weekendy zazwyczaj około 2, 3, bo mogę się wyspać <3
41. Czy kiedykolwiek jadłaś pierogi? 
Taaak! <3
42. Czy święta są dla Ciebie stresujące? 
Nie, dlaczego?
43. Czy lubisz tańczyć w aucie? 
Wolę śpiewać w aucie z słuchawkami na uszach :)
44. Czy śpiewasz pod prysznicem?
Od zawsze i na zawsze, haha.


Podoba Wam się taki tag?

5 komentarzy:

  1. "Niedźwiedź mógłby się dać przekonać, żeby mnie nie zabić, a rój pszczół niekoniecznie." hahahha, kochana. Wiem, że tęsknisz za mną, ale w piątek się spotykamy w M1, ty bierzesz aparat i robimy focie, albo filmik i później się spotykamy u mnie w domu, zostajesz na noc, a w sobotkę przyjeżdżają twoi rodzice i jedziecie w góry. Weekend- piątek/sobota masz zaplanowany, dalej róbta co chceta! <3 a tak serio.. to było serio, przyjeżdżasz do mnie, okej? Chyba że chcesz mieć do czynienia z moją ręką-Zychu Piącha- nie wygląda, ale nie oceniaj po wyglądzie, ma Zychu swoją siłę!!! Wierzysz w duchy? Oli seriooo? Hahaha <3 Ty serialowa, zacznij PLL oglądać!
    maania-blog.blogspot.com KC SIORKA <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, mam na imię Wiktoria i jestem z Norwegii.
    Masz fajny blog, serio :-)
    Mam konkurs, czapka z CARHARTT :-)

    http://toppmalinka.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  3. niektore z tych pytan sa naprawde dziwne x D

    sali-pno.blogspot.com
    Klikniesz w banner SHEINSIDE oraz polubisz FanPage na FB? Błagam ♥♥

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, super tag :)))
    Ja teraz czytam Pretty Little Liars ale część "Doskonałe" :) Tak mi się podoba to książka ♥♥ Serial również jest cudowny ;))


    Julka ~~ http://bowl-milk.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~