12.01.2014

085."Jutro, kiedy zaczęła się wojna" - John Marsden



Tytuł oryginału: Tomorrow, When The War Began
Tytuł polski: Jutro, kiedy zaczęła się wojna
Autor: John Marsden
Liczba stron: 270
Moja ocena: 4/6

"Jutro, kiedy zaczęła się wojna" jest książka rozpoczynającą się jak science fiction, ale tak naprawdę chodzi tu o wojnę między ludźmi z wyraźną przewagą atakujących. Spodziewałam się czegoś lepszego zaczynając czytać tę książkę, jednak nie zaskoczyła mnie ona jakoś szczególnie. Może dlatego, że od razu po przeczytaniu tak rewelacyjnej książki, jaką jest "Piąta fala" zajęłam się "Jutrem". 

Cała powieść opisywana jest z perspektywy Ellie. Nasi bohaterzy, którzy wybrali się na wycieczkę do "Piekła" zastają umarły świat po powrocie. Tematyka jest ciekawa, bo tak naprawdę nie wiadomo, gdzie zaginęli wszyscy mieszkańcy Wirrawee. Ellie opisuje jak ona i jej przyjaciele zachowują się po inwazji. To jak próbują walczyć o swoje rodziny, o swój świat. Ale jak kilka osób ma walczyć z armią żołnierzy?

Zastanawiam się czemu ta książka nie przypadła mi, aż tak bardzo do gustu. Myślę, że ze względu na zbyt długie i dokładne opisy sytuacji. Mimo iż w pewnych momentach powieść była ciekawa, nie działo się w niej "dużo". Książka jest kontynuowana w siedmiu kolejnych częściach. Powstał też na jej podstawie film.

Czytaliście?
Chcielibyście recenzje jakichś konkretnych książek?

8 komentarzy:

  1. Bardzo lubię Twój blog i Ciebie więc byłoby mi miło gdybyś mnie zaobserwowała! :( :*

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ma wspólnego lubienie przez ciebie mojego bloga z obserwacją twojego?

      Usuń
  2. Świetny blog :)
    Zrób recenzję "Wybranych". Genialny pomysł na posta. Co teraz czytasz?
    Zapraszam do mnie; fashionstyletop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytam "Kamienie na szaniec"! :) Wczoraj zaczęłam.

      Usuń
  3. Widział kilkanaście razy tę książkę w empiku, ale nigdy nie zostawało mi pieniędzy by ją kupić. ;(
    Pozdrawiam i zapraszam na:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam tą książkę, jednak za bardzo mnie nie zachwyciła i nie wzięłam się za dalsze części ;)

    minnianddaisy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zostałaś słońce otagowana u mnie na blogu! muszę książkę przeczytać :)
    maania-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. przeczytałam wszystkie części <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~