10.01.2014

084.Ćwiczę z Mel B, a Ty?

Hej kochani!
Dziś trochę o ćwiczeniach, może spodoba Wam się post, więc zapraszam do czytania!
Kiedyś weszłam na bloga Laury i zobaczyłam jej efekty po treningach z Mel B >>tutaj<<.
Bardzo zmotywowała mnie ta notka i zdjęcia z efektem przed i po. No i postanowiłam to wypróbować :)
Jak na razie jestem po miesiącu ćwiczeń z Melcią, z moich zapisków wynika, że ćwiczyłam najczęściej 3 razy w tygodniu po 45 minut. Moim celem są idealne nogi i lekko umięśniony brzuch. Efekty moich ćwiczeń:

 Przed                                                Po

Co ćwiczyłam?
Mel B ma szereg treningów na różne partie ciała. Jeśli wpiszecie sobie "Mel B" w youtube to pojawią się wszystkie możliwe. Na rozgrzewkę często brałam trening cardio, najczęściej ten 15-minutowy, później zabierałam się za brzuch, nogi i pośladki.






Teraz chciałabym kontynuować ćwiczenia z Melanie, jednak mam po nich bóle pleców ;/ Więc chwila przerwy i ćwiczę dalej, bo te ćwiczenia bardzo mnie uszczęśliwiają. Uwielbiam to jak Mel motywuje!


Ćwiczycie?

Zapraszam do głosowania w ankiecie po prawej stronie!
Zapraszam na >>tumblra<< i >>fanpage<< :)

21 komentarzy:

  1. Bardzo lubię Twój blog więc byłoby mi bardzo miło gdybyś mnie zaobserwowała! :*

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez jakiś czas ćwiczyłam z Mel B. Zdecydowanie wolę ją od Chodakowskiej.
    Teraz wybieram pilates.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wczoraj ćwiczyłam z Mel-B i ogólnie ćwiczyłam tak okazyjnie, ale teraz zamierzam znowu zacząć, bo widzę że na prawdę widać efekty! ♥
    Śliczny brzuszek :*

    meyssely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post :3
    Ja rzadko ćwiczę xd

    Co powiesz na wspólną obserwację ? Bardzo podoba mi się Twój blog, dlatego pytam :)
    by-lolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko, jaki ty masz świetny brzuch! Wcześniej też z resztą miałaś idealny ;)
    Ja z Mel B ćwiczę czasami, jednak muszę się bardzie zmotywować, bo do wakacji nic nie osiągnę :D
    Zapraszam: bukaziom.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz genialnego bloga, taaak miło tu u Ciebie!
    Jeżeli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj, wtedy ja postaram się odwdzięczyć

    ✿✧☽♥☆ ONCEETHOUGHT.BLOGSPOT.COM ✿✧☽♥☆

    ps. Mam wielką prośbę, mogłabyś wejść na mój blog i kliknąć w banner z SHEINSIDE i linki przy kolażu z sheinside? to dla mnie bardzo ważne do nawiązania współpracy a dla Ciebie to tylko minuta! Z góry dzięęęęękuje bardzo! + jeżeli kliknęłaś, napisz w komentarzu u mnie na blogu, dam link do Twojego bloga w następnej notce!

    OdpowiedzUsuń
  7. jaka chudzinka *-*

    http://rainbboww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też ćwiczę z Mel B :)
    OBSERWUJĘ i liczę na rewanż <3

    misiioolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku naprawdę widać efekty :) Ja się cały czas zbieram w sobie żeby zacząć regularny trening i zdrowszy tryb życia...niestety niedługo zaczyna się sesja więc jak na razie chodzę zaspana i wyglądam jak zombie ;/ powodzenia w dalszych ćwiczeniach !

    OdpowiedzUsuń
  10. jasne, ze cwicze ;)) Dzis mam za soba 40 minut z Mel B! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twój brzuch jest boski, ja ćwiczę niestety bardzo nieregularnie, ale teraz to już mnie baaardzo zmotywowałaś ! :O Cudo ! No i faktycznie sposób motywowania Mel B jest fantastyczny ♥
    Obserwuję i pozdrawiam !

    taikomania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny blog, może obserwujemy ?
    Jeśli tak to napisz u mnie ♥
    ola-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo schudłaś. : )
    obs za obs?
    jeśli tak to napisz u mnie w kom
    szczera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow idealna kondycja i brzuszek, tez zaczne cwiczenia z Mel B chce schudnac na lato i czuc sie lepiej :D Ile wazysz ? :D


    Framlii.blogspot.com
    Pozdrawiam z Holandii !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja waga waha się pomiędzy 46 a 47 kg :)

      Usuń
  15. Świetny brzuch, taki prosto z tumblr.. Haha

    Aleksuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow ! Są efekty <3 Ja niestety nie wykonuje tych ćwiczen poniewaz mam juz swoje (inne) , ale widze efekty wiec chyba wyprobuje :*

    http://kamcziiblog.blogspot.com/2014/01/impossible-is-nothing.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  17. ojjj zazdroszczę bardzo brzucha! :(
    Dziekuję za wielką motywację !:)

    OdpowiedzUsuń
  18. na czym cwiczysz? masz specjalna mate? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedawno kupiłam matę, ale przedtem ćwiczyłam na miękkim kocu :)

      Usuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~