03.01.2014

081.Zimowe smakołyki :)

Heej kochani!
Dziś czas na notkę o zimowych smakołykach, które możecie upiec w swoim domu.
Tak właściwie ja piekłam je na wigilię, ale myślę, że w zimę są w sam raz :)
Myślę, że najlepiej wyszły babeczki i pierniczki, były najsmaczniejsze :) Dziękuję pomysłodawczyniom!
Jeśli chodzi o samo ciasto na babeczki to wystarczy upiec je ze swojego ulubionego przepisu :)

Linki do przepisów:












Armia Rudolfów :)

Jak Wam się podobają te pyszności?

Po prawej stronie jest ankieta, oddawajcie głosy, a pojawią się notki, jakich sobie życzycie!
Zapraszam też na mojego TUMBLRA :)




12 komentarzy:

  1. Aż szkoda, je jeść! Tak pięknie wyglądają. Długo siedziałaś pracując nad ich ostatecznym wyglądem? Bo są wykonane b.precyzyjnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nad samym zdobieniem spędziłam ok. 2 godzin :)

      Usuń
  2. Jejku jakie pyszności! Wyglądają obłędnie ♥
    Muszę wypróbować te przepisy!

    meyssely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz naprawdę talent do takich rzeczy! Nie dość, że ładne to i na pewno smaczne. :)
    http://fallenna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zakochałam się w reniferkach ;p
    muszę kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej jakie pyszności! ;)
    reniferki najfajniejsze! ;)
    bardzo fajne pomysły na ciasteczka ^^
    Pozdrawiam ciepło :**
    zapraszam do nas:
    world-of-crazy-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudoowne *.*
    Wyglądają bardzo smakowicie, pomysłowo je zrobiłaś ;)
    Świetny blog, miło się czyta ;)
    Obserwuję i zapraszam do siebie: http://falloutdreamer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale mi smaku narobiłaś!

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/01/birthday.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko wygląda przepysznie ! :)
    Świetny blog , bardzo mi się podoba ! Buziaki ♥!
    Mój blog-klik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ciekawy post ;) jakie smakołyki, na pewno muszą być przepyszne ;) piękny design bloga ;) ogólnie blog świetny ;) szczęśliwego nowego roku ;)
    zaobserwujesz? ;) byłoby mi bardzo miło ;)
    milenaa-milaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne ciacha, aż szkoda by znalazły się w żołądku ;D
    zapraszam do siebie może zaobserwujesz? piszę o podróżach więc myśle że Cię to zainteresuje ;)
    obserwuję ;)
    http://pokonacwlasneslabosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~