06.01.2014

082.Wyprzedaże - haul zakupowy

Hej! :) W ankiecie zauważyłam, że większość głosujących oddaje głosy na haule zakupowe, więc postanowiłam jakiś zorganizować. Wybrałam się wczoraj i dziś do sklepu, aby uzupełnić moją garderobę i zdecydowałam się na kilka rzeczy. Były wyprzedaże, dzięki czemu zaoszczędziłam trochę kasy. Kupiłam też śliczny milusi kocyk w Home&You!



 Bershka - 70 PLN (100 PLN)

 Pull&Bear - 80 PLN (180 PLN)

Stradivarius - jedna koszulka 20 PLN  (40 PLN)


 Home&You - 55 PLN (79 PLN)

Oysho - Piżamka
Koszulka - 50 PLN (80 PLN), Spodnie - 50 PLN (70 PLN)

W sumie zaoszczędziłam, aż 244 zł na wyprzedażach!

Co najbardziej Wam się podobało?
Też kupiliście coś fajnego z wyprzedaży?

6 komentarzy:

  1. jeju, ale suuuper ♥ zazdroszczę siostra! na ten kocyk polowałam, ale właśnie był strasznie drogi. Piżamka jest boska ♥
    maania-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy! Wszystko jest piękne, ale słodki kocyk ♥

    meyssely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się sweter z Pull&Bear, ale wszystkie rzeczy są genialne :)
    bukaziom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeeeej, śliczne rzeczy :3

    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~