28.12.2013

079.Świąteczny room tour :)

Heej, moi drodzy! Dziś mam dla Was wreszcie room tour w postaci zdjęć. Z filmikami nie idzie mi najlepiej, więc stwierdziłam, że dodam fotki :) Jest kilka świątecznych elementów! Co do mebli, to są z voxa, szafy otwiera się za pomocą przyciśnięcia ręką, ogólnie są w porządku. Jeśli chodzi o dodatki to kupuję je w home&you i ikei. Jak zauważycie uwielbiam zdjęcia i wszędzie mam ich pełno. Zapraszam do oglądania! :)






















Jak Wam się podoba? :)

7 komentarzy:

  1. bardzo ładnie :) podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog i świetne notki ! :)


    http://colorful--mind.blogspot.com/2013/12/christmas-giveaway.html?showComment=1386602244728 <-----Można wygrać torbę LONG CHAMP !

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny masz pokój :3
    Ja mam zamiar zrobić filmik <3 :D
    sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny pokój :)
    Wróciłam do bloggowania po długiej przerwie i jestem ciekawa Twojej opinii na temat mojego bloga :)
    Zapraszam!
    sunflasheye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog, widać że pisany od serca ! ;)
    Obserwuję i liczę na rewanż ;))
    http://madiess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie <3
    maania-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~