23.12.2013

078.Świątecznie :)

Hej kochani! Już dawno do Was nie pisałam, a to przez brak wolnego czasu. Ale mamy święta i tak się zdaje 2 tygodnie wolnego <3 Dzisiaj zrobiłam świąteczne porządki. Spotkałyśmy się z Manią i dałyśmy sobie prezenty, także przygotujcie się na nasze wspólne zdjęcia :) W tej notce znajdą się fotki z grudnia. Jutro czeka mnie mnóstwo pracy przy słodkich wypiekach! To ja odpowiadam w tym roku za część deserową, więc nie mogę się doczekać pieczenia! Jeśli ładnie to wszystko wyjdzie, to wstawię zdjęcia tutaj!
Życzę Wam Wesołych Świąt i Nowego Roku pełnego pomysłów i radości :) 
A teraz zapraszam do oglądania, kochani! :)






 Piękna Mania :*

 Śliczny szkicownik i skarpetki od Manii :)







 ulubiona kawiarnia <3







Pieczecie coś na Wigilię? :)

9 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia. Ja z mamą i ciocią robiłam makowca i sernik - mniam :p

    Wesołych Świąt!

    everything-about-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech magiczna noc Wigilijnego Wieczoru
    Przyniesie Ludziom spokój i przyjemność.
    Niech każda chwila Świąt Bożego Narodzenia
    Żyje własnym pięknem,
    A Nowy Rok obdaruje Ciebie
    Pomyślnością i szczęściem.
    Najpiękniejszych Świąt Bożego Narodzenia
    Niech spełniają się wszelkie Twe marzenia.
    W♥E♥S♥O♥Ł♥Y♥C♥H♥♥♥♥Ś♥W♥I♥Ą♥T


    Proszę o klika w baner sklepu sheinside na moim blogu <3
    sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chcę śnieg! <3
    http://aga-worldfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Wesołych Świąt
    Pozdrawiam,
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post i blog ! Uwielbiam twój styl pisania i piękny design ,który zachęca do czytania twojego bloga ♥
    Obserwujemy ? (jeśli tak to zaobserwuj mojego bloga i napisz w komentarzu ,że już obserwujesz i teraz moja kolej)
    sasanka-sasaanka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tę samą toaletkę :D
    obserwuję
    http://toffi-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia <3 closertotheedgeblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia.Może dodasz notkę o swoim pokoju ? Jak go udekorowałaś na święta i tp.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~