04.10.2013

070.OOTD - comfortable and favourite!


 Cześć, cześć!
Mamy piątek, mamy notkę! :) Bardzo szybko zleciał mi ten tydzień, dopiero był poniedziałek!
Jutro spotykamy się z Magdą, więc zobaczę jej zmieniony pokój! OH YEAH! Mam trochę nauki w ten weekend, ale myślę że szybko to wszystko zrobię. Wrzesień już za nami, potrzebuję jakiejś przerwy. Dużo zakuwania, "Krzyżacy". To wszystko zajmuje sporo czasu, większość czasu. Chciałabym odpocząć, też odczuwacie szkolne zmęczenie?


Na zdjęciach mój ulubiony wygodny zestaw. Czyli ukochana czarna bluzka z napisem, czapka i krótkie trampki + jasne jeansy. Lubicie luźne zestawienia ubrań?


Czapka - H&M
Bluzka i jeansy -  MNG
Trampki - Sklep w okolicy (znajdziecie je w każdym sklepie z butami)

A co słychać u Was? Jak w szkole? Dużo zakuwacie? :)

Zapowiedź kolejnej notki!

18 komentarzy:

  1. Ach, szkoda gadac. WYSYLAJ MI TE FOTKI! :* slicznie :** ja tez mecze lekture. No zobaczysz moj pokoik zobaczysz:* troche, bardzo sie zmienil. <3
    Maania-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorąc pod uwagę cały twój blog (posty, wygląd, estetyka) to jak dla mnie jest na bardzo dużym poziomie :))

    blantes.blogspot.com - zapraszam : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog :)
    może obserwujemy?
    Jeśli tak to napisz u mnie :D
    ola-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie jest trochę nauki, niestety ;c jq uwielbiam luźne zestawienia, mam większość bluzek oversize ;d nie lubię obcisłych, nie wiem czemu xd
    huug-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz śliczne nerdy :3

    Zapraszam do mnie na post z radami dla bloggerek :3
    http://yuki-chaan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com - NOWY POST
    graphics--factory.blogspot.com - NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo też uwielbiam bluzki a napisami ;)
    Nie martw się nie tylko ty musisz czytać krzyżaków ;_; ;)
    natalie-and-the-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzka *.*

    http://onlygrape.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jezu kocham takie koszulki ^^

    śliczne zdjęcia
    obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz :D

    www.diamonds44.blogspot.com skomentuj :) ja obserwuje , zrobisz to samo ? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog. :)

    ~Obserwuję i pozdrawiam. ^.^

    OdpowiedzUsuń
  12. Trampki ♥ U mnie w szkole nie dzieje się nic specjalnego.. Nauczyciele potrafią dać w kość. Bardzo wygodny zestaw. Lubię luźne zestawienia ubrań. Pozd.

    bellabigheartit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny blog i przepiękne logo ;* zapraszam do mnie i obserwujemy ? http://handmadeok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz,
    zmęczenie niestety jest ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie luźne zestawy *_*
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  16. Po co robic zdjecie trampek xd?
    jak ja widzialem to dziewuszki robily sobie zdjecia paznokci na stopach :D
    Ladnie!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~