29.09.2013

069.30 Day Crunch Challenge!



Witam Was w dzisiejszej notce w tą piękną niedzielę!
Świetnie się czuję, mimo czytania po nocach "Krzyżaków". Ale cieszę się, bo rozpocznę już drugi tom (łuhu)! Rano ćwiczyłam przez 20 minut, z czego bardzo się cieszę! Chcę ćwiczyć tak codziennie :) Piątek wieczór i sobotę spędziłam z Manią! Wybrałyśmy się do marketu, ale jakoś nic sobie nie kupiłam. Za to znalazłam genialną czapkę i chyba dziś po nią wrócę do h&m. 


Co do dzisiejszej notki, to jej tematem jest 30-dniowy crunches challenge. A więc robiłam te oto brzuszki przez 30 dni, myślę, że efekt nie jest zbyt wielki i taki jak przy a6w -> notka z efektami a6w. Ale no cóż, zawsze coś, no nie? Jeśli chcecie umięśnić brzuch to polecam bardziej a6w + ćwiczenia na kręgosłup. Brzuszki są lżejsze, więc dają mniejsze efekty. To po prostu takie ćwiczenia, żeby się trochę wzmocnić czy coś :) Jedziemy ze zdjęciami!


Dzień 1


Dzień 30



Robisz ćwiczenia na brzuch? :)


13 komentarzy:

  1. Jakiej marki masz aparat fotograficzny .?
    Bo zastanawiam się nad kupnem podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie, ale kiedyś robiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. po co ćwiczenia - ty masz cudowny brzuszek, :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś robiłam brzuszki, ale potem mi się odechciało, ale czas znowu zacząć je robić... ;|

    http://onlygrape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog :D
    Zapraszam do mnie :)
    weromar.blogspot.com
    Obserwuję i liczę na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń
  6. No niezły ten Twój brzuszek ♥ Zacznę chyba!

    Zapraszam do mnie: http://treletomorele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest efekt ;)
    Ja ćwiczę i ćwiczę i u sb rezultatów nie widze ;(

    xxvodkaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog, oczywiście obserwuję *O* Zapraszam do nas, może się odwdzięczysz? :3
    julga-and-julczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. swietny efekt
    cudny blog
    świetnie czyta się twoje posty
    zapraszam do komentowania ostatniego posta
    smile-mapys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia! chudzinka :o

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: http://spiked-soul.blogspot.com/
    I może zaobserwujesz :)
    Życzę miłego wieczorku!
    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  11. A jak z cyckami? zmniejszyły się? chce zaczac coś robic na brzuch ale boje sie ze moje małe cycki jeszcze bardziej sie zmniejsza...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, to ćwiczenia jedynie na brzuch :)

      Usuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~