21.09.2013

067.PARADISE!

Hej kochanii!
Dzisiaj już sobota, powinnam właśnie czytać "Krzyżaków", ktoś z Was również ma taką lekturę szkolną?
Poranek spędziłam na nauce, ale za to mam już zrobione wszystko. Jedynie zostaje mi poczytać lekturę, ale książki, które kupiłam mnie wołają do mnie "WEŹ MNIE DO RĘKI I ZACZNIJ CZYTAĆ!" No, ale ja zaraz idę do "Krzyżaków". Później byliśmy w Wiśle, na spacerze i oscypku, lubię tam przyjeżdżać. Słucham książkowego filmiku Zmianoholiczki :) Obecnie robię zdjęcia tematyczne każdego dnia i dodam notkę z nimi.
Okay, dziś zdjęcia z sesji Paradise z uczestnictwem szarej niezwykłej bluzki, którą wyczaiłam w Mango.










Czapka i kardigan | H&M
Bluzka i jeansy | Mango
Trampki | Sklep w okolicy (znajdziecie je w prawie każdym sklepie z butami)

Jak Wam się podoba?




12 komentarzy:

  1. Nono, śliczne zdjęcia <3 nareszcie zmieniłaś czcionkę *.* Super <3 od razu lepiej się czyta! Tak, mnie też wołają książki :( Skończyłam Pamiętnik!
    maania-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również miałam czytać Krzyżaków w gimnazjum, oczywiście nawet nie otworzyłam tej książki ;)
    Świetnie wyglądasz, pasuje Ci ta czapka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też miałam Krzyżaków, przeczytałam początek po czym odłożyłam książkę i przeczytałam streszczenie :D
    Fajna bluza :)

    http://wszystko-i-nic-o-wszystkim.blogspot.com/
    Może obserwacja za obserwacje? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam teraz Krzyżaków i jestem w 1 gimnazjum :) Ale jeszcze jej nie czytam, bo jej w ogóle nie mam :P Jeśli chodzi o bluzkę to jest śliczna <3 Lubię czytać twojego bloga i od dawna go obserwuję :D
    Zapraszam na mojego bloga, może skomentujesz lub zaobserwujesz, proszę♥
    __________________________
    meyssely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety nie przebolałam krzyżaków i przeczytałam streszczenie szczegółowe :D

    ______________________________________________
    Staram się o współpracę z sheinside . Bardzo proszę Cię o kliknięcie w banner . Z góry dziękuję <3
    http://insignificantbaby.blogspot.com/2013/09/must-have-sheinside-jesienzima.html

    OdpowiedzUsuń
  6. boże jaki super blog, świetny post i śliczna jesteś ♥♥♥.




    www.ohjullie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne <333
    bardzo mi się spodobało

    śpiewam! blog:
    alexwberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny blog :)
    Obserwujemy?
    Jeśli tak to napisz u mnie ♥
    ola-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny post :)
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog ;)
    Obserwujemy?
    Jeśli tak to napisz u mnie ♥
    ola-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie się ubierasz :) Zapraszam do mnie :) http://julcia-blog-dont.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia! ;)

    Zapraszam na KONKURS ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~