19.09.2013

066.Bardzo udany wieczór z Manią!

Hej ludzie!
Wpadam tak na szybko! Przed chwilką wróciłam ze spotkanka z Magdą! Było genialnie! Najpierw poszłyśmy na bubble tea. Wzięłam sobie jakiś taki nowy dodatek i konsystencję powiem szczerze miał niefajną. Ale tak poza tym całkiem dobra herbatka z kulkami! Weszłyśmy do Empika no i tak właściwie to nie zamierzałam nic kupować. Ale okazało się, że jest promocja "3 książki w cenie 2". Magda wzięła swoje trzy książki, a ja no cóż nie byłam zdecydowana na ten zakup. Ale jak już znalazłam trzy książki, które bardzo bardzo chcę, poszłyśmy do kasy i zakup zrobiony! Nawet nie sądziłam, że je kupię. Ale myślę, że to udane zakupy. + Dwa cienkopisy oliwkowy i różowy z Empika :) Harrego Pottera już czytałam, ale dwa lata temu, no i tej zimy też chcę go przeczytać, więc kupiłam pierwszą część, której nie posiadałam. No i wpadłyśmy też do pizzeri na lemoniadę (Mojito i Arbuz myryry <3) i taką pyszną chrupiącą przekąskę. Pogadałyśmy sobie no i ogólnie jesteśmy zadowolone z tych zakupów. Wieczór bardzo udany! Dziękuję Ci, Magda :* Po tym moim długim opisie mam dla Was kilka fotek :) Aha na zdjęciach także mój mus kakaowy!







Czytałaś/eś którąś z tych książek?

11 komentarzy:

  1. JEEEEEEEEEEEEEEEEEJ, dziękuję <3 KOCHAM:*
    maania-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam;)

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Po pierwsze - urzekł mnie twój nagłówek. Świetne zdjęcie! Po drugie - jeśli chodzi o sudoku, gorąco polecam! Idealny patent na spędzenie wolnego czasu. Hmm.. nigdy nie próbowałam bubble tea. Brzmi ciekawie. Ta nazwa już gdzieś obiła mi się o uszy. Mieć bratnią duszę to super sprawa. Zazdroszczę. Pozr.

    bellabigheartit.blogspor.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytałam jedynie pierwszą część sagi o H.Potterze.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog, ładnie piszesz :)) podoba mi sie twój blog oraz zostaję na dłużej, zapraszam tez do mnie luuvmy.blogspot.com + obserwujemy ? :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Powinny być bardzo fajne, pozyczysz no nie?
    http://fashionstyletop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super fotki:)Fajnie ze się dobrze bawiłaś!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/09/hothouse.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem wieloletnim Potterheadem, więc miło zobaczyć te cudowne książki na Twoim blogu. A tak przy okazji -
    Czy ktoś nie potrzebuje może wisiorka, kolczyków lub nawet pierścionka ze swoim idolem? Ulubioną postacią z serialu? A może cytatem? Zapraszam https://www.facebook.com/DeffyHandMade - bardzo niskie ceny na początek moi drodzy! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Głupie pytanie! Czytałam wszystkie części HP to moja ulubiona książka kocham tą serie filmy aktorów i wszystko co związane z Potterem :)

    niuta-niutaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. O Pretty Little Liars <3

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja czytałam harrego pottera ! <3 + obserwuje i liczę na to samo welcome-in-my-livee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~