04.09.2013

063.Sierpień - ostatni tydzień.

Hej. Nie wiem czy podobał Wam się filmik z przepisem, jest jedynie 5 ocen. Może był za długi. Następnym razem postaram się o bardziej profesjonalną przeróbkę. Lub dodam przepis w wersji tekstowej czy zdjęciowej. Co do mojego humoru teraz, nie jest zbyt wesoły. Upiekłam dzisiaj babeczki z malinami, są świetne. W szkole całkiem nieźle. Dzisiaj mam dla Was mix zdjęć z ostatnich dni sierpnia, w których było super, chilloucik, relax, książki, nocka z Magdą, film, wolny czas z rodzicami. Teraz nie jest już tak wspaniale, ale warto powspominać. ChilliZet <3


 Kociak właściwie wlazł do naszego domu sam. Sofcia się trochę obraziła, ale Magda tak ją wygłaskała, że później była bardzo szczęśliwa tak sobie leżąc. Zdjęcie Tiji zrobiłam jak się przytulałyśmy :) Nie obyło się też bez zdjęć z rąsi :) A na talerzu znajdują się jajka w sosie tatarskim <3 Specjał mojego taty! Napisy na tej tablicy są autorstwa Mani :)


 Moje śniadanko, jagody, książki, które chcę przeczytać i Magda jak wcina sorbet lodowy mojej roboty.

Żegna Was mój śliczny misiek, haha :)


7 komentarzy:

  1. Boooże, dziecko ile moich zdjęć! Się mówi chociaż, co? XDD Kocham cię siostra!
    maania-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe zdjęcia ^^ ciekawy pomysł na post! Słodki kociak. fajna muzyka na blogu! <3


    fotografia-muzyka-nimi.blogspot.com
    czy mogłabyś poklikać w banner sheinside? Chodzi o to, że staram się o współpracę i wiesz o co chodzi.. jest to dla mnie po prostu ważne by ją uzyskać!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jagodyyy *.*

    http://onlygrape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog ! Bardzo fajniutko się go czyta obserwuje , licze na to samo, zostałaś nominowana do LBA, zapraszam do sb http://creativeblogbypn.blogspot.com/ :* Życzę sukcesów na blogu

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajny misiek ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam "Pamiętnik narkomanki", dobra książka. Jeszcze polecam "W drodze" autorstwa Jacka Kerouac (:

    www.realizuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~